Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Vel er kanskje ikke riktig formulert, men saken er som følger. Min svigerinne har i 3-4 år hatt en kjæreste som har to barn. På disse 3-4 årene har vi møtt hans barn kanskje 4 ganger. Vi har altså ikke noe med de å gjøre, og er usikker på om de ville kjent oss igjen om vi møttes på gaten. "dilemmaet" er gaver til disse barna. Vi har tidligere gitt gaver til bursdag og jul. Men vi får aldri takk. Denne delen av familien bør på en annen side av landet, vi må derfor sende gaver når de skal gis. Vi må alltid "etterlyse" bekreftelse på at gaven ihvertfall ikke har blitt borte i posten. Jeg/vi har nå egentlig sett oss litt lei på dette og har igrunnen lyst til å slutte med å kjøpe gaver til disse barna.. De vet som sagt ikke hvem vi er, da vi ikke har noe som helst med de å gjøre. Datteren i huset traff vi en gang til jul i fjor (3.juledag) og sønnen er det nå 3 år siden vi har møtt.. Er det akseptabelt å ikke gi gave til disse barna? Eller er det smålig? Anonymous poster hash: 31356...d9b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Så lenge hun er bare kjærest med ham og dere ikke har noe særlig kontakt med barna så hadde jeg ikke tenkt tanken på gaver til dem. Anonymous poster hash: 5bda4...286
Marriet Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Kan du ikke snakke med svigerinne din om det? Det ville vært mest realt. Man MÅ aldri gi gaver til noen.
Mrs Smith Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Jeg hadde kuttet ut, det minste man kan forvente er takk, og som du selv sier du kjenner ikke barna.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Det må da vel være greit? Dersom de etterlyser gaver, så hadde jeg parert med at siden de aldri takket for de som de fikk, så antok dere at de ikke egentlig ville ha dem. Anonymous poster hash: 4f986...c91
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Jeg hadde ikke begynt å kjøpe gaver før jeg viste at de bodde sammen og det var veldig seriøst. Er de bare kjærester hadde jeg ikke kjøpt gaver til noen jeg ikke kjenner. Anonymous poster hash: b2d31...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå