Gå til innhold

Hvor ofte har dere barnepass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på besteforeldre som barnepassere.

Anonymous poster hash: 50be0...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 2 ganger i året.

Anonymous poster hash: 0bb9d...1d1

Skrevet

Aldri de bor for langt unna.

Skrevet

Familien min passer nesten aldri. Min mormor på 95 år har passet datteren min sånn 1 time 1 gang i året.

Annen barnepass har jeg rimelig ofte pga. jobb. Har en jobb som jeg ofte må jobbe overtid i og reiser endel. Da må jeg har barnepass. Har en fast barnevakt, en voksen kvinne på nesten 30 år, som stiller opp :)

Anonymous poster hash: e979b...7ad
Skrevet

En sjelden gang hvis det er planleggingsdag i bhg, eller hvis mannen og jeg skal noe spesielt.Vi har ikke behov for mer, koser oss hjemme i helgene med barna.

Anonymous poster hash: 2e3b1...0a8

Skrevet

Mange ganger i uken. Er alene med mitt barn og jobber ett stykke unna så trenger hjelp nesten hver dag.

Har lyst til å flytte nærmere jobb og kommer til å gjøre det for føler jeg lever i nåde med de hele tiden. Stresser mye pga dette og det er kkke noe gøy

Skrevet

Hatt barnevakt 2 ganger og sønnen min er 18 mnd. Kunne sikkert ha fått litt oftere om vi hadde ønsket :)

Anonymous poster hash: 1236f...9df

Skrevet

Når vi virkelig trenger det, og litt utenom. F.eks. er det to (viktige) foreldremøter på samme kveld nå til uken, og da kommer hans foreldre og sitter barnevakt slik at vi kan gå på hvert vårt møte. Ellers får vi som regel en helg i året uten ungene. Det er dog blitt litt mer barnevakt på kveldstid i det siste siden ungene begynner å bli store og enklere å passe. Det skal nevnes at vi har fire barn, og jeg kan forstå at det ikke er bare-bare å passe så mange.

Anonymous poster hash: 9cd5a...877
Skrevet

Besteforeldre: aldri. Ungene har bare to igjen, og det er snart sånn at de gamle må ha pass i stedet for ungene. Gamle og skrøpelige.

Anonymous poster hash: 139d9...e9f

Skrevet

Mamma passer ungene av og til om det er viktige ting som kræsjer på kveldstid, flere foreldremøter f.eks

Har fire barn så det hender jo det skjer flere ting på samme kveld så jeg og mannen må gå på hvert vårt samtidig som vi da trenger pass til en eller flere av ungene. Dette skjer 4-6 ganger i året tenker jeg.

I helgene for at vi skal få fri, altså ha barnevakt bare for fornøyelsen sin skyld, en gang annenhvert år kanskje. Sist var da jeg og mannen var ute og spiste middag på bryllupsdagen vår i fjor sommer, da hadde vi barnevakt fra 19-23.

Over natten har vi aldri barnevakt.

Anonymous poster hash: adcca...cd8
Skrevet

Moren min har barnet mitt på overnatting en gang i uken, med mindre hun skal noe spesielt.

Anonymous poster hash: a05c0...fb3
Skrevet

Når vi spør, veldig heldig sånn at vi har 2 svogere, en bror og ei svigerfamilie som mer enn gjerne passer barna våre.

Anonymous poster hash: 4bf49...525
Skrevet

En gang hvert skuddår kanskje? Men vi har aldri barnevakt til alle barna samtidig.
Never happend.

Skrevet

2-3ganger i mnd. Og 1 uke 2 ganger i året.

Skrevet

Samme som sekretørtøsa, altså annenhvert jubelår kanskje. Hadde for noen uker siden da vi var i bryllup, jeg var forlover. Ellers aldri.

Skrevet

En til to ganger i uka.

Anonymous poster hash: 8e0fa...80e

Skrevet

Alltid når vi trenger det :) Vi har to tanter, mormor, morfar og farmor som stiller opp når som helst :) Spør ikke så altfor ofte, men om det skjer noe spesielt. Vi er veldig heldig!

Anonymous poster hash: f9af3...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...