Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Uke 37. Har de siste fire ukene fått mye vann i kroppen. Har tatt blodprøve og urinprøve og alt ser fint ut. (Tatt forrige uke) Har våknet med litt ømme "svake" hender og i dag har tatt kaka. Hendene mine som normalt er feminine og slanke er digre labber. Ringer som normalt passer ringfinger kommer ikke over knoken en gang. Kjenner jeg blir litt urolig altså. Flere som har hatt dette? Alt var jo fint for en uke siden, burde jeg ta nye prøver hos legen igjen? Eller er dette normalt? Jeg kan fint leve noen uker til med mannfolkhender, tenker bare på eventuell sykdom. Anonymous poster hash: 74bd4...6d9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Vann, er du urolig ring til føden.. Anonymous poster hash: 2539a...3ca
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Må føye til at lille i magen oppfører seg normalt. Masse bevegelse og normalt bevegelsesmønster. HI Anonymous poster hash: 74bd4...6d9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Vann, er du urolig ring til føden.. Anonymous poster hash: 2539a...3ca Man kan ringe for slikt? Litt redd for å virke hysterisk. Anonymous poster hash: 74bd4...6d9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Jeg har ikke opplevd det selv, men mener at plutselig vann i kroppen kan (kan, ikke må) være et tegn på svangerskapsforgiftning, så jeg hadde ringt føden og hørt hva de sier. Kanskje vil de at du skal komme inn og få det sjekket, kanskje sier de at du kan vente til legen din er på jobb i morgen. Anonymous poster hash: eaa75...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå