Gå til innhold

Noen som har prøvd botox her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått sinnarynke mellom øyenbrynene, og jeg ser altså konstant sur ut. Dette plager meg, for jeg vil ikke være sint hele tiden. Jeg får også hodepine når jeg rynker brynene, og dette gjør jeg nesten hele tiden. Jeg vurderer nå botox for å få rynkene vekk. Bare disse to, ikke resten av fjeset. Mannen lo seg nesten i filler når jeg foreslo det, men jeg er dønn seriøs. Jeg vil ikke være noen sinna-mamma.

Er det noen her som har prøvd botox mot rynker?

Anonymous poster hash: 3f6bc...ea6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar botox hver 3-4 måned, og kommer ikke til å slutte. Sier ikke noe til mannen, for det har han ingenting med! Nå har de tilbud på Akademikliniken (tidligere ellipseklinikken) til 1900 per område.

Anonymous poster hash: f81be...556

Skrevet

Tar botox hver 3-4 måned, og kommer ikke til å slutte. Sier ikke noe til mannen, for det har han ingenting med! Nå har de tilbud på Akademikliniken (tidligere ellipseklinikken) til 1900 per område.

Takk for svar! Tar det bort de rynkene som er kommet? Og kommer de tilbake med en gang botoxen går ut?

Anonymous poster hash: 3f6bc...ea6

Skrevet

Jeg tar det i kråketærne rundt øynene, og det virker veldig bra! Slapper av muskulaturen. Etter at jeg hadde tatt noen ganger, gikk det lenger og lenger tid før det kom tilbake, og da ikke like tydelig. Men så ble jeg gravid og måtte holde meg borte fra det i 1,5 år, så da jeg startet opp igjen var det tilbake til scratch.. Synes du bør prøve, tviler på du vil angre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...