Gå til innhold

Så spent.. Kommer mensen eller ikke ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventetiden er jo uutholdelig lang... Nå er det tre uker siden forrige mens sluttet så er skikkelig spent rett og slett:)

Anonymous poster hash: d3b4f...f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventetiden er jo uutholdelig lang... Nå er det tre uker siden forrige mens sluttet så er skikkelig spent rett og slett:)Anonymous poster hash: d3b4f...f94

Samme her! En uke igjen til jeg kan teste, superspent! Håper det klaffer for oss begge! :)

Skrevet

Når er d vi kan teste?

Med førstemann var d bare tilfeldig at jeg oppdaget at jeg var gravid for trodde ikke d skulle skje m en gang etter p pille slutt. Så er spent på om vi er like heldige nå :)

Skrevet

Når er d vi kan teste?

Med førstemann var d bare tilfeldig at jeg oppdaget at jeg var gravid for trodde ikke d skulle skje m en gang etter p pille slutt. Så er spent på om vi er like heldige nå :)Anonymous poster hash: d3b4f...f94

Jeg tester den dagen jeg skal ha mensen.... Eller ett par dager før hvis jeg ikke klarer å vente :P. Men hvis det er 3 uker siden mensen sluttet er det vel på tide med en test for deg? :) :) :)

Skrevet

Testet negativ for fire dager siden så vil vente. Gjorde d samme sist gang, da var den negativ. Men en uke etter var den positiv. Mistet tidlig da dessverre. Så håper at d går denne gangen :) snuppa på snart fire år ønsker seg søsken å leke med :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hvor lenge over ikm kan en test være negativ? Mener det er 5(!) uker siden sist nå og fikk neg test på torsdag...

Lykke til prøvere!

Anonymous poster hash: 403c2...86e

Skrevet

Testet negativ for fire dager siden så vil vente. Gjorde d samme sist gang, da var den negativ. Men en uke etter var den positiv. Mistet tidlig da dessverre. Så håper at d går denne gangen :) snuppa på snart fire år ønsker seg søsken å leke med :)Anonymous poster hash: d3b4f...f94

Lykke til:) håper det klaffer :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hvor lenge over ikm kan en test være negativ? Mener det er 5(!) uker siden sist nå og fikk neg test på torsdag...

Lykke til prøvere! Anonymous poster hash: 403c2...86e

Jeg vet ikke, men jeg har en bekjent som ikke fikk positiv test før to uker etter at hun skulle hatt mensen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...