Gå til innhold

Blødning etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fødte for akkurat 10 dager siden. Under/etter fødsel fikk jeg ingen beskjeder om at noe var unormalt, typ om det var noe rester igjen av morkaka ol... Blødning etter fødsel har vært normal, og avtagende. Veldig lite og noe brunt de siste dagene. Men i dag - "tisset" jeg på meg. Jeg fossblødde plutselig. Vanskelig å si hvor mye, men det var ikke bare en vanlig blødning. Det var masse. Er dette normalt? Noen andre som har hatt det? Vil nevne at det tok meg tilbake til etter en abort for noen år siden. Da skjedde det samme, jeg fossblødde - men da hadde jeg fått beskjed i forkant om at det ville skje. Og når jeg i dag finkjemmer google for lignende tilfeller etter fødsel, finner jeg ingenting..... Kan noen fortelle meg at dette er vanlig? Burde jeg ringe sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare 10 dager siden fødsel, og blødningebe kan variere. Dersom det ikke er vedvarende store blødninger vil jeg si det er normalt. Dersom det ikke gir seg så ville jeg tatt kontakt med føden.

Anonymous poster hash: 2a1f5...70e

Skrevet

Etter ca 10 dager pleier skorpa inne i livmoren der morkaka var festet, å løsne, så da er det vanlig at man blir mer igjen. Det sa de fra om da jeg fødte første gang, så jeg var forberedt. Hvis det fortsetter å blø masse, så ville jeg tatt en telefon til sykehuset, men i utgangspunktet høres det helt normalt ut.

Anonymous poster hash: 729bb...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...