Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Trenger tips til gode pannekakepanner som også kan brukes på induksjon. De jeg har "fungerer" på induksjon men de er laget slik at den ikke er magnetisk hele veien igjennom og de lager derfor noe voldsomt med bizzelyd ved bruk. Dette er angivelig et kjent problem med induksjonstoppene så jeg trenger altså tips stil pannekakepanne som fungerer på induksjon uten denne lyden. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: ec425...9c2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Jeg har noen stekepanner med "slipp lett"-belegg fra IKEA, og ingen av dem lager summelyd. Verken der vi bor nå, eller der vi bodde før. Faktisk er det ingen av pannene mine som lager summelyd, og jeg har de siste 10 årene bodd i 3 ulike hus med induksjon. Anonymous poster hash: 97ee1...63d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Er du sikker på at det er induksjon du har hatt? Evt at du har "vanlig" stekepanne og ikke pannekakejern? jeg sjekket ikea og pannekakejernet passer ikke til induksjon... Anonymous poster hash: ec425...9c2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Er du sikker på at det er induksjon du har hatt? Evt at du har "vanlig" stekepanne og ikke pannekakejern? jeg sjekket ikea og pannekakejernet passer ikke til induksjon... Anonymous poster hash: ec425...9c2 Ah, jo det er vanlig stekepanne. Jeg ante ikke at det var egne pannekake-jern jeg Hvorfor ikke bare bruke en vanlig stekepanne da Anonymous poster hash: 97ee1...63d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Finnes det egne panner for pannekaker og? Hva er forskjellen. Kanskje noe jeg må ønske meg som lager pannekaker hver uke:) Anonymous poster hash: ae022...927
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Er du sikker på at det er induksjon du har hatt? Evt at du har "vanlig" stekepanne og ikke pannekakejern? jeg sjekket ikea og pannekakejernet passer ikke til induksjon... Anonymous poster hash: ec425...9c2 Ah, jo det er vanlig stekepanne. Jeg ante ikke at det var egne pannekake-jern jeg Hvorfor ikke bare bruke en vanlig stekepanne da Anonymous poster hash: 97ee1...63d Nå er det nå pannekakejern/panne jeg er ute etter - av flere grunner. Noen andre med erfaring- tips? Anonymous poster hash: ec425...9c2
Iselilja Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Vi har akkurat kjøpt en fra tefal som skal gå på induksjon, men kan dessverre ikke svare deg på om den er god, siden vi ikke har rukket å prøve den ennå. Den vi hadde før vi flyttet var god, men funket ikke på induksjon. Og til dere som lurer; pannekakepanne er genialt! Mye enklere å steke papirtynne, perfekte crepes
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Vi har akkurat kjøpt en fra tefal som skal gå på induksjon, men kan dessverre ikke svare deg på om den er god, siden vi ikke har rukket å prøve den ennå. Den vi hadde før vi flyttet var god, men funket ikke på induksjon. Og til dere som lurer; pannekakepanne er genialt! Mye enklere å steke papirtynne, perfekte crepes Denne ? http://m.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/tefal-pannekakepanne/166148.1007/ Har du sjekket om den lager ulyd på kokeplaten? Anonymous poster hash: ec425...9c2
Iselilja Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Vi har akkurat kjøpt en fra tefal som skal gå på induksjon, men kan dessverre ikke svare deg på om den er god, siden vi ikke har rukket å prøve den ennå. Den vi hadde før vi flyttet var god, men funket ikke på induksjon. Og til dere som lurer; pannekakepanne er genialt! Mye enklere å steke papirtynne, perfekte crepes Denne ? http://m.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/tefal-pannekakepanne/166148.1007/ Har du sjekket om den lager ulyd på kokeplaten? Anonymous poster hash: ec425...9c2 Ja. Ser veldig ut som den, i alle fall. Samme pris og str, så tipper det er den. Måtte prøve den nå da, men uten røre Lagde litt lyd når indikasjoner stod på fullt, men ikke når jeg skrudde ned til "pannekakestyrke". Tror de fleste kjelene og pannebånd våre lager litt lyd på full guffe. Har induksjonsgryter fra Eva Solo og Høyang, og jerngryte fra Le Creuset. Skal de egentlig ikke lage lyd?
Iselilja Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Vi har akkurat kjøpt en fra tefal som skal gå på induksjon, men kan dessverre ikke svare deg på om den er god, siden vi ikke har rukket å prøve den ennå. Den vi hadde før vi flyttet var god, men funket ikke på induksjon. Og til dere som lurer; pannekakepanne er genialt! Mye enklere å steke papirtynne, perfekte crepes Denne ? http://m.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/tefal-pannekakepanne/166148.1007/ Har du sjekket om den lager ulyd på kokeplaten? Anonymous poster hash: ec425...9c2 Ja. Ser veldig ut som den, i alle fall. Samme pris og str, så tipper det er den. Måtte prøve den nå da, men uten røre Lagde litt lyd når indikasjoner stod på fullt, men ikke når jeg skrudde ned til "pannekakestyrke". Tror de fleste kjelene og pannebånd våre lager litt lyd på full guffe. Har induksjonsgryter fra Eva Solo og Høyang, og jerngryte fra Le Creuset. Skal de egentlig ikke lage lyd? *pannene*, ikke pannebånd...😜
Linkwi Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Jeg elsker min fra TW:-) http://www.tupperware.no/produkter/t-chefseries-crepe-pande Jeg har vanlig steketopp da men det er bare å høre med de om de går til induksjon også, noe jeg regner med de gjør:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Vi har akkurat kjøpt en fra tefal som skal gå på induksjon, men kan dessverre ikke svare deg på om den er god, siden vi ikke har rukket å prøve den ennå. Den vi hadde før vi flyttet var god, men funket ikke på induksjon. Og til dere som lurer; pannekakepanne er genialt! Mye enklere å steke papirtynne, perfekte crepes Denne ? http://m.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/tefal-pannekakepanne/166148.1007/ Har du sjekket om den lager ulyd på kokeplaten? Anonymous poster hash: ec425...9c2 Ja. Ser veldig ut som den, i alle fall. Samme pris og str, så tipper det er den. Måtte prøve den nå da, men uten røre Lagde litt lyd når indikasjoner stod på fullt, men ikke når jeg skrudde ned til "pannekakestyrke". Tror de fleste kjelene og pannebånd våre lager litt lyd på full guffe. Har induksjonsgryter fra Eva Solo og Høyang, og jerngryte fra Le Creuset. Skal de egentlig ikke lage lyd? *pannene*, ikke pannebånd...😜 Når boostfunksjonen er på skal den lage bizzelyd, men ikke eller. Da er det pannene som ikke er skikkelig tilpasset induksjon. Anonymous poster hash: ec425...9c2
Sørlandskjerringa Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Vi har denne http://www.obhnordica.no/koke---steke-418.aspx?ProductID=PROD619 fra OBH Nordica. Veldig god, lett å vaske, veier ingenting og har en fin størrelse. Kjøpte den på Coop Obs.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Vi har denne http://www.obhnordica.no/koke---steke-418.aspx?ProductID=PROD619 fra OBH Nordica. Veldig god, lett å vaske, veier ingenting og har en fin størrelse. Kjøpte den på Coop Obs. Hva med lyd fra koketoppen når du bruker den? Anonymous poster hash: ec425...9c2
Iselilja Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Vi har akkurat kjøpt en fra tefal som skal gå på induksjon, men kan dessverre ikke svare deg på om den er god, siden vi ikke har rukket å prøve den ennå. Den vi hadde før vi flyttet var god, men funket ikke på induksjon. Og til dere som lurer; pannekakepanne er genialt! Mye enklere å steke papirtynne, perfekte crepes Denne ? http://m.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/tefal-pannekakepanne/166148.1007/ Har du sjekket om den lager ulyd på kokeplaten? Anonymous poster hash: ec425...9c2 Hei igjen Måtte bare oppdatere. I dag har jeg endelig prøvd pannen, og den funket perfekt! Jevne, gyldne pannekaker og null lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå