Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Da barnet var baby, skrek det mye. Veldig mye.. Mange våkenetter i ett år. Veldig mye stress pga det... Snakket om det med samboeren min i går og han kom med en teori om at hvis jeg hadde vært (noe han mente jeg hadde vært, jeg sier meg uenig) stresset under svangerskapet, gikk det over til ungen, at ungen på en måte arvet det. Og derfor skrek babyen så mye.. Jeg synes det var helt teit sagt!!! Anonymous poster hash: 93b9a...32c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Da barnet var baby, skrek det mye. Veldig mye.. Mange våkenetter i ett år. Veldig mye stress pga det... Snakket om det med samboeren min i går og han kom med en teori om at hvis jeg hadde vært (noe han mente jeg hadde vært, jeg sier meg uenig) stresset under svangerskapet, gikk det over til ungen, at ungen på en måte arvet det. Og derfor skrek babyen så mye.. Jeg synes det var helt teit sagt!!! Anonymous poster hash: 93b9a...32c Jeg var stresset som bare det under mitt første svangerskap. Hadde masse angst og det var helt grusomt. Ungen var verdens roligste. Sov natta igjennom etter to uker (vi vekket han regelmessig for å gi han mat), og var verdens mest harmoniske unge. Nå har han begynt i bhg. og personalet har til og med kommentert det: ''Det virker som om han lever et så harmonisk liv..'' Så ikke stress over hvordan du var/ikke var i svangerskapet du. Det er så mye gener og hurramegrundt inni bildet at man kan ikke si hva som kommer av hva Anonymous poster hash: 30e85...8c0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Nei, jeg tror jo ikke noe på den dumme teorien hans, men jeg syntes det bare var dårlig gjort å forsøke og legge skylda over på meg! det sa jeg og, men han brydde seg ikke. Tenk om det er hans feil, da, tenk om han har dårlige gener? det vet man jo ikke. Men det plager meg at han går rundt og skylder på meg. Anonymous poster hash: 93b9a...32c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Forskning hevder jo dette. Men det er jo bare forskning. Anonymous poster hash: 7a592...b80
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Forskning hevder jo dette. Men det er jo bare forskning. Anonymous poster hash: 7a592...b80 Ja, om fem år, er det kvikksølv i melk.. ifølge forsking, da... Anonymous poster hash: 93b9a...32c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Forskning hevder jo dette. Men det er jo bare forskning. Anonymous poster hash: 7a592...b80 Ja, om fem år, er det kvikksølv i melk.. ifølge forsking, da... Anonymous poster hash: 93b9a...32c Hehe. Forskning er ikke endelig nei. Høres ut som mannen til HI har lest samme artikkel som meg. Uansett, høres ut som det foregår fordeling av skyld på hvorfor barnet er urolig. DET kan selvsagt også påvirke barnet. Anonymous poster hash: 7a592...b80
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Det kan ha vært en årsak, men det behøver ikke det. Noen blir narkomane selv om de kommer fra verdens mest ressursterke hjem og har blitt ivaretatt på andre måter. Andre blir professorer og kommer fra hjem med alenemor med rus/psyk-problemer. MEN dersom han holder på denne teorien og gjør det strålende i livet forøvrig, så vet du at alt det gode også kommer fra deg! hehe (etter samboeren din sin teori da...) Anonymous poster hash: c3836...0c7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Har absolutt ingen tro på det. Med førstemann var jeg utrolig lykkelig som gravid. Da babyen var født slet han fælt med søvnen det første året. Da jeg gikk gravid med mellomste var jeg også veldig lykkelig! Hadde en 2-åring allerede og alt var kjempekoselig. Helt fantastisk. Og ut kommer et trassetroll ut av en annen verden. Han har trasset fra han var 8 mnd. Trasser fortsatt, er 5 år. Jeg fant ut at jeg var gravid med tredjemann midt under en stooor krise i ekteskapet. Jeg falt ned i kjelleren og var ekstremt deprimert hele svangerskapet og har vært det siden. Har slitt veldig mye og gjør det fortsatt. Jeg var kjempebekymret for barnet i magen. Men, ut kom DEN solstrålen!!! Og det er han fortsatt, 3 år gammel. Så jeg har ikke helt tro på det der. Men hvordan de vil bli som voksne aner jeg jo ikke, men foreløpig knuses teorien til din mann i tusen biter, etter min mening. Anonymous poster hash: 27a62...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå