Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Vår tomt grenser til en fylkesvei. Etter hva jeg kan finne ut på kart går tomta vår ca 1 meter fra veien. Den siste meteren mellom vår tomt og veien vil jeg da anta at er kommunal grunn? Det står noen høye trær nær vår innkjøring som hindrer ganske mye for sikten når vi skal kjøre ut på veien. Kan vi kontakte kommunene for å få hugge disse trærne? Vi kan gjerne gjøre det selv, men jeg er redd for å få erstatningskrav vis vi har gjort det på feil måte så jeg lurer på om noen vet hvordan man går fram? Anonymous poster hash: c3e5e...5e7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Ring kommunen og de setter deg over til riktig menneske. Du må ha godkjenning fra kommunen om du skal gjøre noe, ikke like greit i ettertid. Det kommer nok en mann for å se på dette, og så gir deg lov eller ikke. Min far er slik mann, og kutter folk ned trærne selv får de lov å ta veden selv som oftes. Eller du må kvitte deg med det selv. Kutter kommunen ned trærne tar de med seg alt. Så bruker du ved er det veldig greit å tilby dere å gjøre det selv, og det gårnok raskere. For kommunen gjør dette bare i perioder det er stille og de har litt tid. Det kommer langt bak i prioriteringslisten, såfremt ikke trærne er til fare for noen. Anonymous poster hash: c5af3...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå