Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Inni meg bobler jeg over av kjærlighet, men jeg sliter sånn med å finne de rette ordene og tingene for å vise kjæresten hva han betyr for meg. Har aldri vært vant til å vise følelser til noen så jeg er ganske innestengt. Anonymous poster hash: b06ed...4f9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Dytt Anonymous poster hash: b06ed...4f9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Kanskje vanskelig å begynne med de store erklæringene, men noe enkelt og koselig er en fin start. Tegn et hjerte på badespeilet med bokstaven hans i. Legg en lapp i lomma hans med en setning"du er fin, deilig eller at du gleder deg til å se han etter jobb". Anonymous poster hash: 9e258...76a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Å få uventet matpakke en dag, gjerne med en lapp inni hvor det står noe ekte og enkelt, som: takk for at du er min. :-) Generelt er det hverdagslige ting jeg setter størst pris på. En kaffekopp inn på badet om morgenen, eller tente lys på frokostbordet. At han har handlet mitt yndlingspålegg bare for å gjøre meg glad. Eller et kyss på hodet når han går forbi. At han har kjøpt kinobilletter til en film jeg vil se. Osv. De største kjærlighetserklæringene er ofte ikke fyrverkeri, champagne og diamanter. :-) Anonymous poster hash: ea7a1...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå