Gå til innhold

Tips til noe som gir masse energi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kosthold, kosttilskudd..?? Må ha energi NÅ.

Anonymous poster hash: 030a3...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Sov nok.

- Spis så mye ren mat som mulig. Lag det du kan fra bunnen. Vær varsom med sukker og koffein.

- Beveg deg litt hver dag: Dans litt til fin musikk hjemme eller gå på tur med lydbok på øret, tøy og bøy, gjør yogaøvelser eller litt pilates.

- Gjør minst én god ting for deg selv hver dag (legg en ansiktsmaske før leggetid, drikk kakao på vei fra jobben en kald høstdag, onanerer i dusjen, abbonér et ukeblad, syng høyt til radioen, klin med kjæresten din, kjøp blomster til deg selv, bruk en fargerik kaffekopp på jobb, lakk tåneglene dine i en crazy farge, som middag i 15 min. etc.)

- Ha skikkelig bra sex (enten alene eller med noen du liker). En orgasme før du sovner garanterer en god natts søvn og en "quickie" på morgenen er en fin-fin start på dagen.

- Spis et hardkokt egg til frokost hver dag og drikk grønnsaksjuice.

Skrevet

- Sov nok.

- Spis så mye ren mat som mulig. Lag det du kan fra bunnen. Vær varsom med sukker og koffein.

- Beveg deg litt hver dag: Dans litt til fin musikk hjemme eller gå på tur med lydbok på øret, tøy og bøy, gjør yogaøvelser eller litt pilates.

- Gjør minst én god ting for deg selv hver dag (legg en ansiktsmaske før leggetid, drikk kakao på vei fra jobben en kald høstdag, onanerer i dusjen, abbonér et ukeblad, syng høyt til radioen, klin med kjæresten din, kjøp blomster til deg selv, bruk en fargerik kaffekopp på jobb, lakk tåneglene dine i en crazy farge, som middag i 15 min. etc.)

- Ha skikkelig bra sex (enten alene eller med noen du liker). En orgasme før du sovner garanterer en god natts søvn og en "quickie" på morgenen er en fin-fin start på dagen.

Takk for flere gode tips her. Grønnsaksjuice, må den lages selv med juicepresse, eller finnes det noen juice som duger i butikkene?

Hi

Skrevet (endret)

- Sov nok.

Takk for flere gode tips her. Grønnsaksjuice, må den lages selv med juicepresse, eller finnes det noen juice som duger i butikkene?

Hi

Jeg kjøper på Meny (Granini) eller på helsekosten (Biotta). Rødbetsaft smaker ikke veldig godt, det er ikke direkte vondt heller, men får opp blodprosenten på null komma svisj - om man er blodfattig :)

Ser det har sneket seg inn et feilslag her: det skal stå "sov middag i 15 min." ;)

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...