Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Etter samlivsbrudd har jeg fått en del å tenke på, og problemer.. Sitter fast midt oppi alt dette og aner ikke hvordan jeg skal klare meg! Nå har jeg gått fra min mann i et annet land, jeg har bodd der de siste årene, satt opp firma med mannen og vi har et barn sammen, samtidig som jeg har et eldre barn fra før av i samme land m ed en annen mann (men hun er født i norge) Jeg var ulykkelig etter en lang tid, mannen har rotet en del med firmaet og skapt en del problemer for oss. Han fikk meg til å sette opp firmaet i mitt navn (ja jeg var DUM!).. Nå har jeg gjort det slutt, jeg orket ikke å leve på den måten mer. Nå sa jeg klart fra at jeg ønsket å flytte hjem til norge og spurte om "tillatelse" om dette, han ene ønsker ikke at jeg flytter hjem og har nettop anmeldt at jeg hadde planer om å kidnappe barnet mitt hjem til Norge mens han hadde datteren i samvær. Nå nekter han å gi henne tilbake til meg, jeg var så dum som ga passet til han siden de skulle på "ferie".. Men han hadde andre planer, han fikk overta omsorg på dagen og nå må vi i rettsak neste uke grunnet han er bekymret for at jeg skal ta med barnet hjem samt omsorgsvikt.. Jeg hadde IKKE planer om å flytte hjem nå med en gang, ikke kidnappe "barna" med meg hjem uten å gå rettens vei og gjøre det ordentlig. Jeg fikk sjokk når jeg fikk beskjeden, jeg har ikke fått snakke med min datter på 7 dager og han har meldt fra om omsorgsvikt siden han mener nå plutselig jeg er en ELENDIG mor og dratt opp mye dritt om meg fra før. Jeg må legge til at denne faren har nettop fått samværsavtale om henne, og han har så å si ikke hatt noe særlig kontakt med henne de siste 7 årene, ikke betalt bidrag før først forrige år. Og nå skal han plutsleig ha henne og mener jeg er en dårlig mor, (selv om i retten når vi satt opp samværsavtale sa han at jeg var en god mor)... Han har lagt ut så mye løgner om meg, og kan ikke bevise noe men jeg er LIVREDD.. Han har tilogmed ringt skolen hennes nå og sagt hun ikke kommer tilbake og funnet en ny skole i hjemmebyen hans. Jeg har også mistanke om at mannen jeg har yngste barnet med har gått bak ryggen min og satt opp "avtale" med eksen min at de skal gå i mot meg, selv om han sier han er på min side så er det en del meldinger han kan ha sendt når jeg gjorde slutt som ikke sier så mye fint om meg. Jeg må i avhør og prøve å få tilbake datteren min neste uke, men hovedrettsaken er i oktober og han har fått "midlertidig omsorg" til da.. Jeg tenker på min datter som aldri har vært borte fra meg mer en uke, som ikke visste om dette før og plutselig må forholde sge til ny skole, være borte fra sin søster og ikke kunne snakke med sin mor... Jeg har ikke advokat siden jeg fikk kun vite dette for noen dager siden og sliter noe j*vlig... Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, at det er mulig å bli stoppet i å flytte hjem til hjemlandet og familien og bli løyet så mye om til å mistenke at jeg er en dårlig mor. Jeg har ikke hatt noe barnevern saker på meg ingetning ifh til barna. og mener selv jeg har vært en god mor. :( Hjelp..... Anonymous poster hash: 36aaa...7ee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 HI her, beklager en del skrivefeil men skriver mens jeg er opprørt og det er kanskje ikke så tydelig, men håper noen forstår:) Anonymous poster hash: 36aaa...7ee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Kjære deg ! Stakkars :'( hvilket land befinner du deg i ? Muslimsk siden han får rettighetene ? Hvor gammelt er ditt andre barn. Stakkars jente. Alle må da se at det verste for jenta er å bytte skole og ikke få se mamma og søsken .. Anonymous poster hash: 0a7e0...4ae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Og det er virkelig nå det smeller hvilken drittmann han er som gjør dette mot deg få deg en god advokat der og vitner.hilsen første anon Anonymous poster hash: 0a7e0...4ae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Jeg beklager å si det, men om jeg hadde fått barn med en fra utlandet og fikk nyss i at han tenkte på å ta barnet med til hjemlandet så ville jeg gjort akkurat som far til din datter gjør nå. Jeg hadde tatt i bruk ALLE midler for å forhindre at den andre forelderen tok med barnet ut av landet. Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 30a38...aea
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Hun var født i norge, og oppvokst i 4 år i Norge. Jeg skjønner jo at de vil helst beholde barnet i Norge, den andre BF har ikke et problem med at jeg flytter til Norge vi har alt gjort avtaler for yngste jenten.. Anonymous poster hash: 36aaa...7ee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 FEIL - Ikke i Norge men UK (Der vi har bodd) HI Anonymous poster hash: 36aaa...7ee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Du har jo vært helt idiot, voksne folk burde vite bedre. Nå får du ta det som det kommer og håpe noen tar til fornuft, men helt ærlig, det er ingen automatikk i at faren ikke er en god far som kan ta vare på barnet selv om DU helst vil ha det med til Norge. Anonymous poster hash: 565fb...91e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 12.36 : HÆ? hvorfor har jeg vært en idiot da? Anonymous poster hash: 36aaa...7ee
Elsker livet Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 For en trist situsjon. Her hadde jeg nok parkert tanken på å flytte tilbake til Norge til barna i alle fall er ferdig med grunnskolen. Så hadde jeg konsentrert meg om å få til et greit samarbeidet med barnas fedre. Jeg hadde heller valgt 15 kjipe år i utlandet for at barna skulle få ha jevnlig samvær med begge foreldrene sine. Deretter eller samtidig hadde jeg konsentrert meg om å stable andre ting på føttene igjen. Dette ville jeg også vektlagt i avhør.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Hva slags 'tidligere feil' er det snakk om? Du burde virkelig kontakte advokat snarest. Masse lykke til, og god klem fra meg. Anonymous poster hash: 3c27d...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå