Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Vi hadde dåp for tvillingene våre nylig. Og svigers gav penger med beskjed om at vi skulle kjøpe noe fint til dem... Utrolig kjedelig synes jeg, da blir jo ikke dåpsgaven fra dem men fra oss på et vis. Vi har 1500 kr per unge og jeg er litt rådvill. Vil gjerne at det skal være noe varig og koselig siden dette tross alt er fra besteforeldrene. Til jenta vår går jeg trolig for et pent hjerteanheng i gull eller liknende, som kan graverende med navn og dato. Men hva skal jeg finne på til gutten?? Smykker med fotball eller traktor synes jeg ikke så mye om, og alle slags barnebøker har vi flust av allerede. Noen som har gode forslag til meg? Anonymous poster hash: cc9a3...a60
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Jeg tror jeg ville kjøpt sånne fine sparbøsser i sølv / tinn som du kan gravere inn navn og fødselsdato el.dåpsdato på. Anonymous poster hash: c7be1...190
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Bunadsølv. Anonymous poster hash: 0d01a...f72
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Takk for tips! Har tenkt litt på sparebøssen Moneyphant i stål fra Georg Jensen. Ellers har vi barnesøljer til begge to og har også fått sølvbestikk av noen andre. Noen som har fått noe litt originalt til sin sønn og som vil dele tipset med meg? Anonymous poster hash: cc9a3...a60
☆☆☆ Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Yngste har sparebøsse fra georg jensen (fekk av tanta til namnedagen), synes den er superfin.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Dropp smykke til jenta og, så kjøper du graverte kniver, tursekk, fiskestang, tursett i tre osv, Du får mye pent og nyttig som varer lenge for 1500. Evt mer bunadssølv. Barnebøker. Epletrær. Fadderbarn. Anonymous poster hash: ec455...ba8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Hei. Vi likte veldig godt turutstyr, sovepose og spikkekniv. Og bøker, sangkort. Anonymous poster hash: 0bbeb...4bf
Mamma til tre gutter Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Eg har kjøpt teppe til mine tante barn, sånn.med navn, dato osv på.. Dem er kjempe fine og noke som blir brukt. . Bare og søke på dåpstepper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå