Gå til innhold

Virus på stemmebåndet. Har du hatt det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt det og det varte i 3mnd. Gikk siste året på musikklinja da det skjedde og jeg ødela hele eksamen (hadde oblig. eksamen i hovedinstrument) fordi jeg ikke klarte å synge:(

Gikk hele sommeren og utover høsten med ødelagt stemme. Måtte trene stemmebåndene opp igjen, men ble aldri helt bra igjen :(



Anonymous poster hash: 6917f...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har hatt det og det varte i 3mnd. Gikk siste året på musikklinja da det skjedde og jeg ødela hele eksamen (hadde oblig. eksamen i hovedinstrument) fordi jeg ikke klarte å synge:(

Gikk hele sommeren og utover høsten med ødelagt stemme. Måtte trene stemmebåndene opp igjen, men ble aldri helt bra igjen :(

 

Anonymous poster hash: 6917f...be6

Åh jøsse navn altså😳

 

Stakkars deg.

 

 

Anonymous poster hash: 7fae9...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som om jeg har det nå. Trodde først jeg fikk halsbetennelse, men det utviklet seg til influensa. Har hatt feber og all all guffe i lungene er veldig mye bedre, men stemmen er helt på jordet. Nærmer meg to uker nå.

 

Hadde virus på stemmebåndene for mange år siden, mener det satt i ganske lenge da også.



Anonymous poster hash: c6331...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har det nå, holdt på i 3 uker, og ingen tegn til å bli bedre..... :(

 

Anonymous poster hash: 0c3f9...a55

Har du overhodet ingen stemme?

Jeg kan kun hviske men det er slitsomt. På dag 8 nå:-( Veldig lei. Hva om den aldri kommer tilbake😭😭😱😱😷😷😂

 

Anonymous poster hash: 7fae9...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan virke som om jeg har det nå. Trodde først jeg fikk halsbetennelse, men det utviklet seg til influensa. Har hatt feber og all all guffe i lungene er veldig mye bedre, men stemmen er helt på jordet. Nærmer meg to uker nå.

 

Hadde virus på stemmebåndene for mange år siden, mener det satt i ganske lenge da også.

 

Anonymous poster hash: c6331...381

Ca samme forløp som her da, men fikk lungebetennelse. Går på antibiotika for det men har enda vondt i halsen og er stemmeløs. Så er vel virus i halsen- og altså ikke halsbetennelse siden jeg ikke blir bedre i har vondt når jeg svelger.

 

God bedring til deg:-)

 

Anonymous poster hash: 7fae9...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan virke som om jeg har det nå. Trodde først jeg fikk halsbetennelse, men det utviklet seg til influensa. Har hatt feber og all all guffe i lungene er veldig mye bedre, men stemmen er helt på jordet. Nærmer meg to uker nå.

 

Hadde virus på stemmebåndene for mange år siden, mener det satt i ganske lenge da også.

 

Anonymous poster hash: c6331...381

Ca samme forløp som her da, men fikk lungebetennelse. Går på antibiotika for det men har enda vondt i halsen og er stemmeløs. Så er vel virus i halsen- og altså ikke halsbetennelse siden jeg ikke blir bedre i har vondt når jeg svelger.

 

God bedring til deg:-)

 

Anonymous poster hash: 7fae9...79e

 

 

Takk det samme til deg :)

 

Anonymous poster hash: c6331...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet stemmen helt i vår, måtte virkelig anstrenge meg for å få ut en lyd!! Var kun stemmen som forsvant, ingen andre sykdomstegn. Gikk med uten stemme/"whisky-stemme" fra midten av mai frem til slutten av juni, kom seg veldig i sommerferien.

 

Nå har jeg begynt å jobbe igjen, har jobbet noen uker og kjenner at stemmen ikke er optimal!! Ryker stemmen igjen, må jeg nok bare komme meg til lege... Husk at det er MYE mer anstrengende for stemmebåndet når du hvisker enn når du snakker!! Du kan risikerebå ødelegge stemmebåndet ved å hviske..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...