Gå til innhold

Sorry. Tror ikke noe på denne bloggeren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute på klikk-fiske igjen, siden det funka så bra sist?

Anonymous poster hash: 2403c...cae
Skrevet

Hun har en toåring og en fireåring?

"prøvde alt jeg kunne for å få de til å bli i bilen? "

Anonymous poster hash: 69aa3...10d

Skrevet

Noen har vel så dårlig styr på ungene sine....

Ikke jeg..! Jeg skjønner ikke hvordan det går an å la det bli så kaos før hun gjør noe med det??

Anonymous poster hash: b141a...9d7

Skrevet

Begynner også å lure på henne, hadde veldig sansen før, men nå viser hun sider av seg selv og familien som i mine øyne er negativt. Klart unger skal få være unger, men de trenger også grenser. 

Anonymous poster hash: 1ba23...a42
Skrevet

"Under frokosten finner jeg riktig pålegg til ungene som ombestemmer seg minst fem ganger før de er fornøyd"

Luuuuuuuurer på hvorfor disse barna oppfører seg som de gjør. Viser jo tydelig hvem som er sjefene i dette hjemmet. Hvis mine barn sier de vil ha brunost på skiven, så får de brunost på skiven, BASTA! Kommer de på at de heller ville hatt syltetøy, så får de ta det på neste skive.

I vårt hjem er vi tydelige på hvem som er voksne, og de voksne bestemmer. Så gjelder det også å være litt forberedt, og slå ned kampene før de begynner. Dette med krangling om hvem som skal sitte hvor i handlekurven tipper jeg at ikke er noe nytt for denne mammaen. Derfor lager en avtaler i bilen om hvem som skal sitte hvor. Blir det noen tull, sitter ingen i kurven. Sånn er det med den saken.

Tipper disse ungene fikk is til slutt også.

Anonymous poster hash: 7a698...9b7
Skrevet

Likte henne også tidligere.

Er det mulig å ha så dårlig kontroll?

Blir kvalm av å lese hvordan hun holder på.

Anonymous poster hash: 13a99...9d7

Skrevet

Huff...denne dama må jo være rimelig nær definisjonen på curlingforeldre... Hvor er oppdragelsen til disse barna?

Ikke rart vi får bortskjemte og kravstore unger i dagens samfunn...barn som tenker MEG MEG MEG

Anonymous poster hash: 91c10...cff

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at hun prøver å få så små unger til å sitte i bilen alene?

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at hun prøver å få så små unger til å sitte i bilen alene?

Reagerte på det jeg og, men kjenner dessverre mange som gjør det. Godt hun ikke fikk dem til å sitte der ;)

Skrevet

Hohohoooo, sinnsykt! Lurer på hva hun har barn for?!

Skrevet

Herregud, tror dere virkelig at hun er seriøst nå :D Klart at hun overdriver og hun klarer det hun har satt seg fore: Å irritere og provosere flinkismødrene :P

Anonymous poster hash: 93c25...684
Skrevet

Dere skjønner sikkert at alt er satt på spissen. Men syns det er ganske drøyt at hun utleverer barna på den måten.

Anonymous poster hash: 29d0b...741

Skrevet

For en gjeng sure høns her a!! Noen dager går alt til h, hun skriver jo med humor og hyller faktisk alene mødre! Man ser det man vil se.. Kjenner meg igjen i slike kaos dager! Eneste jeg er uenig i er å gå fra barn alene i bil- hadde aldri skjedd her!

Anonymous poster hash: 24052...14b

Skrevet

Det er nok satt litt på spissen og skrevet med en god dose humor. Litt overdrevent for å få fram et poeng.

Skrevet

Herregud, tror dere virkelig at hun er seriøst nå :D Klart at hun overdriver og hun klarer det hun har satt seg fore: Å irritere og provosere flinkismødrene :P

Mulig hun overdriver men hun har jo før også fortalt om hvordan hun oppdrar barna. Og om det er 99 prosent overdrivelse er det fortsatt ille...
Skrevet

Mulig hun overdriver men hun har jo før også fortalt om hvordan hun oppdrar barna. Og om det er 99 prosent overdrivelse er det fortsatt ille...

Hun viser frem en liten flik av livet sitt og hun setter den lille fliken på spissen. Hvem er vi som skal dømme henne for det?

Jeg synes hun er hysterisk morsom, men så ser jeg at hun setter alt på spissen og at det er humor i alt hun skriver.

Hvorfor skal alt tas så forbanna seriøst? Er det så vi kan rakke ned på dem for å få oss selv til å fremstå i et bedre lys. Jeg bare undres....;)

Skrevet

Jeg synes det er ille at en treåring tydeligvis sitter i babystol og drikker av tåteflaske.....

Anonymous poster hash: 5f6ee...8d9
Skrevet

Dette er en blogg for folk med selvironi og humor, og med sansen for dynamiske tekster om et dynamisk hverdagsliv, og som ikke dømmer forfatteren i den tro at bloggteksten er en ærlig og usminket dokumentar, og som klarer å lese en tekst for det den er, et humoristisk utspill preget av en forfatters kunstneriske frihet.

Er man en kjedelig og ureflektert snerp som tolker alt i teksten høytidelig, så bør man holde seg unna denne bloggen.

Anonymous poster hash: 3e435...d67
Skrevet

Dette er en blogg for folk med selvironi og humor, og med sansen for dynamiske tekster om et dynamisk hverdagsliv, og som ikke dømmer forfatteren i den tro at bloggteksten er en ærlig og usminket dokumentar, og som klarer å lese en tekst for det den er, et humoristisk utspill preget av en forfatters kunstneriske frihet.

Er man en kjedelig og ureflektert snerp som tolker alt i teksten høytidelig, så bør man holde seg unna denne bloggen.

Det er ingenting i veien med min sand for humor, men jeg finner ikke denne bloggen morsom i det hele tatt. Hadde dette vært rein fiksjon, så hadde jeg vært litt mindre kritisk. At ungene oppfører seg slik de gjør, ser ene og alene ut til å være foreldrenes mangel på oppdragelse. Hun gjør jo et stort poeng ut av barnas aktivitetsnivå og oppførsel, og mener tydeligvis at det er slik det skal være. Å sette grenser er ikke så viktig. Foreldre som IKKE har det slik hjemme, mener hun tydeligvis begrenser barna på en eller annen måte.

Hun gjør barna verdens største bjørnetjeneste...

Jeg finnes ikke snerpete i det hele tatt! Men mangelen på oppdragelse der i gården gjør meg bare trist og irritert, og det overskygger det som kanskje kunne vært morsom lesning.

Skrevet

Dette er en blogg for folk med selvironi og humor, og med sansen for dynamiske tekster om et dynamisk hverdagsliv, og som ikke dømmer forfatteren i den tro at bloggteksten er en ærlig og usminket dokumentar, og som klarer å lese en tekst for det den er, et humoristisk utspill preget av en forfatters kunstneriske frihet.

Er man en kjedelig og ureflektert snerp som tolker alt i teksten høytidelig, så bør man holde seg unna denne bloggen.

Det er ingenting i veien med min sand for humor, men jeg finner ikke denne bloggen morsom i det hele tatt. Hadde dette vært rein fiksjon, så hadde jeg vært litt mindre kritisk. At ungene oppfører seg slik de gjør, ser ene og alene ut til å være foreldrenes mangel på oppdragelse. Hun gjør jo et stort poeng ut av barnas aktivitetsnivå og oppførsel, og mener tydeligvis at det er slik det skal være. Å sette grenser er ikke så viktig. Foreldre som IKKE har det slik hjemme, mener hun tydeligvis begrenser barna på en eller annen måte.

Hun gjør barna verdens største bjørnetjeneste...

Jeg finnes ikke snerpete i det hele tatt! Men mangelen på oppdragelse der i gården gjør meg bare trist og irritert, og det overskygger det som kanskje kunne vært morsom lesning.

Kunstnerisk frihet for underholdningens skyld... Et helt ukjent virkemiddel?

Helt klart feil av meg å skrive at bloggen er for folk med humor, jeg burde presisert at det var folk med 'denne' type humor. Du har dermed ikke 'denne' type humor, og ser ikke at "mangel på oppdragelse" utgjør mye slapstick-humor i en tekst. Da burde du ikke lese bloggen.

Skrevet

Jeg vet at hun sikkert overdriver, og at hun skriver det som folk vil høre, og muligens kjenne seg igjen i.. Men syns det begynner å bli ganske kjedelig i lengden... Jeg kjenner meg igjen, men jeg blir mer matt og sliten av at hun ikke gjør de små grepene man vet kan funke.. Uten å være en supermamma eller superpedagogisk for det..

Anonymous poster hash: f04e5...365
Skrevet

Jeg ble bare sliten av å lese. Tydelig ikke min humor dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...