Gå til innhold

Prektige Fotballfrue blir satt ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun er søt jeg da. Og dama har humor lik sin mann og virker som at de har det bra sammen. Noe vi også kan unne de? Er nok av kvinnebein her inne som syter over mannfolka sine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For og være helt ærlig,jeg synes ikke hun er så ille

Skrevet

Jeg synes det var humor jeg, da! Kan godt forstå at hun svarte 'hva faen?!'

Hehe, han har nok fått høre det etterpå.

Synes faktisk de er veldig søte sammen.

Anonymous poster hash: 2c7e8...b16

Skrevet

Hihi, synes det var søtt jeg :) Syns også hun ser 100 ganger søtere ut "live" enn på bloggen.

Ble litt sjokkert over Linnea da, hun ser jo ut som hun er over 30 plutselig =/

Anonymous poster hash: dddba...d47
Skrevet

Hihi, synes det var søtt jeg :) Syns også hun ser 100 ganger søtere ut "live" enn på bloggen.

Ble litt sjokkert over Linnea da, hun ser jo ut som hun er over 30 plutselig =/

Hun Linnea der sugde energien ut av meg, noe så dystert! Aner ikke hvem hun er, men herregud så "tung" hun var.

Anonymous poster hash: 48e4e...fe6

Skrevet

Jeg var i åttiårslag til bestemora mi og der lovte bestefar henne bursdagspresang når vi kommer hjem i natt som han selv sa i talen. Sånt er jo bare festlig!

Anonymous poster hash: 65090...a5a

Skrevet

Jeg var i åttiårslag til bestemora mi og der lovte bestefar henne bursdagspresang når vi kommer hjem i natt som han selv sa i talen. Sånt er jo bare festlig! Anonymous poster hash: 65090...a5a

Nååååh, hehehe,så søte da :)

Anonymous poster hash: 1870a...515

Skrevet

FF er tilgjort og unaturlig, og man merker at hun helst også vil kontrollere mannen for at bilde ikke skal krakelere.

Bloggen hennes er blitt så kjedelig at jeg bruker den av og til for å sovne om kvelden..

Er så lei av "nå har jeg mye å se til, men det går bra altså, er så takknemlig"..

Znork..

Mannen ser forøvrig ut som en liten nisse.

Det var mye negativt herfra, men synes begge er litt hypet over ingenting.

Anonymous poster hash: 640cb...a3d

Skrevet

Hun som liksom er så kristen..?

Anonymous poster hash: b03be...417

Skrevet

En helt annen ting: Hun ser så utrolig forskjellig ut på bloggen og på tv.

Anonymous poster hash: b1abc...dd6

Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: b329a...75f
Skrevet

Hahahaha  :fnise:

Anonymous poster hash: 8c5e9...667
Skrevet

Syns de var veldig søte sammen jeg :-)

Anonymous poster hash: 1b6c7...cb9

Skrevet

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/08/IMG_9366.jpg

Ang retusjering, men er det ikke noe feil med det bildet bak FF? Linjen er buet? Om magen hennes hadde vært så smal hadde vi vel sett kanten på bildet? Som noe hvitt mellom magen og kanten?

Anonymous poster hash: dd638...2dd

Hoi, det så jeg faktisk nå. Uff da, tragisk, tynne folk som redigerer seg unaturlig tynn. Har liksom tenkt at hun er vel bare tynn da, men dette beviser jo at hun redigerer seg ennå tynnere. Det er bare trist.

Anonymous poster hash: c7c9a...20e

Skrevet

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/08/IMG_9366.jpg

Ang retusjering, men er det ikke noe feil med det bildet bak FF? Linjen er buet? Om magen hennes hadde vært så smal hadde vi vel sett kanten på bildet? Som noe hvitt mellom magen og kanten?

Anonymous poster hash: dd638...2dd

Bra sett! Du har jammen rett! Herregud så patetisk, shoppa seg smalere ved å dra det området i bildet mot seg selv. Skyggene etter knottene i legobrettet er annerledes der også.

Skrevet

Typen til frua beviste med kommentaren sin hvor harry han er. Huff, for en type. Shabby, utrolig fæl på håret og utstående øyne og enorm munn. Nei, han der skal hun få ha for seg selv! Frua så forøvrig ut som en blanding av mange ulike personer som var satt sammen til noe veldig rart. Utseendet hennes "stemte" liksom ikke - og så bare merkelig ut. Nok et bevis på heavy redigering, uten at det var en nyhet akkurat.

Anonymous poster hash: 0dd9c...931

Skrevet

Har hun underbitt? Tverrbitt eller noe? Syns skjeden hennes er så annerledes på tv..

Anonymous poster hash: c2126...181

Skrevet

Har hun underbitt? Tverrbitt eller noe? Syns skjeden hennes er så annerledes på tv..

Den ble nok annerledes etter at hun fødte.

Skrevet

Skjeden annerledes på tv??? :o

Skrevet

Hehehe.. Kongekommentar av mannen :P

Syns det vitner om at de har et lekent og godt forhold. Min eks og jeg hadde en forhold fullt av humor og han kunne glatt ha kommet med en slik kommentar ;)

Derfor dere er ekser? ;)

Skrevet

Hahaha! Takk for kveldens siste latter

Skrevet

Nå må dere gi dere! Altså, jeg er ikke noe stor fan av fotballfrue og synes hun ser helt alminnelig ut. Synes likevel det er helt på trynet å sitte på nett og studere feil på denne dama. For tykke legger, for smal midje, kraftig kjeve, underbitt, vorte osv... Svaret til hvorfor hun redigerer bildene har vi jo her. Hadde jeg fått så mye hets for utseende mitt så hadde jeg jammen redigert meg til det ugjenkjennelige jeg også.

Anonymous poster hash: 92eea...5d0

Skrevet

Til dere som mener hun har redigert bildet:

Nei, hun har ikke det. Nå sjekket jeg tilogmed. Bildet er som det er.

Skrevet

Nå må dere gi dere! Altså, jeg er ikke noe stor fan av fotballfrue og synes hun ser helt alminnelig ut. Synes likevel det er helt på trynet å sitte på nett og studere feil på denne dama. For tykke legger, for smal midje, kraftig kjeve, underbitt, vorte osv... Svaret til hvorfor hun redigerer bildene har vi jo her. Hadde jeg fått så mye hets for utseende mitt så hadde jeg jammen redigert meg til det ugjenkjennelige jeg også.Anonymous poster hash: 92eea...5d0

Helt enig med deg, enkelte går bare for langt her! Makan til "perfekte" folk det er her inne som krenker en flott dame med ståpå vilje!

Anonymous poster hash: 1870a...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...