Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Når jeg tekster ei venninne på face, hun leser meldingen. Jeg sendte Type spørsmål om hvordan står det til, har du det bra. Og ssånn.men hun svarer ikke. Det blir bare føler og flere av mine venner som Gjør det. Hvorfor? Er det vanlig? Er det unormalt av meg å spørre hvordan venner har det. Føler meg ensom akkuratt nå :/ Anonymous poster hash: bcac8...ecc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Helt umulig å svare på. Hun har garantert sine grunner, men du sier det er flere av vennene dine som ignorerer spørsmålene dine? Det er ikke vanlig, og jeg skjønner at du synes det er sårt. Trist og si det, men på en eller annen måte så er det vel helst det at du sliter med å opprettholde gode relasjoner til folk? Er det noe du sier eller gjør som får andre til å skyggebanen? Jeg aner ikke for jeg kjenner det ikke... Anonymous poster hash: 87fe5...abd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Sendte du melding nå? Det kan være at hun bare var innom facebook for å se litt på dagen, men skulle til å legge seg. Jeg kan gjøre det, og vet at flere av mine venninner også kan gjøre det samme. Når det skjer så tar vi det en annen dag i steden for. Jeg har ellers opplevd at hvis det blir for stor forskjell mellom de livene man lever, så er det en del som ikke takler det. Jeg synes det er noe av det som er spennende, at man kan være på ulike stadier i livet og likevel ha mye å gi hverandre. Men jeg har oppdaget at ikke alle har det slik. F.eks. opplever jeg at flere venninner som har fått barn trekker seg unna meg som ikke har fått barn. Jeg er interessert i deres liv, synes det er veldig kjekt å høre om deres barn, være oppdatert om dem. Det at jeg ikke har fått barn, og kanskje ikke får det heller, det betyr ikke at jeg ikke gleder meg over deres glede og deres barn. Ikke har jeg klaget over min situasjon til dem heller. På den andre siden så vet jeg om noen jeg kjenner som kutter kontakt med de som har fått barn, fordi de selv kanskje er mer opptatt av å feste og ha det moro. Så jeg tror det kan gå flere veier. Jeg har selv i perioder ikke vært flink til å svare fordi jeg har opplevd svært vanskelige ting, bl.a. alvorlig sykdom. Da har jeg i perioder ikke hatt ork til å være for mye sosial, det har vært kjipt å svare på "hvordan går det" når alt har vært mørkt og med lite gode utsikter for fremtiden. Så jeg tenker at det ikke trenger å være noe med deg, men kanskje du bare trenger noen nye venner? Jeg har opplevd at noen ytterst få venner er kommet for å bli, en del andre er gode venner i kortere eller lengre perioder av livet. Vi endrer oss alle i løpet av livet, og av og til har man ikke lenger så mye til felles og kontakt renner litt ut i sanden. Anonymous poster hash: 95c00...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå