Måbaresi... Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Jeg leter på nett etter cherrox til barna, men siden cherrox er et beskyttet navn, så finner jeg bare Viking Cherrox. Så hva heter egentlig cherrox fra andre merker? Foret støvel? Høststøvel? Hver sin produsent har kanskje hvert sitt navn? Hva heter egentlig cherroxen til barna dine?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Mine barn bruker Viking Thermo utenom støvler og vanlige vintersko. De er mye lettere enn vanlige cherrox Anonymous poster hash: 713f0...3ec
Måbaresi... Skrevet 31. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2014 Mine barn bruker Viking Thermo utenom støvler og vanlige vintersko. De er mye lettere enn vanlige cherrox Anonymous poster hash: 713f0...3ec Ja, har lest at de er gode, men når jeg søker finner jeg bare blå/rosa-lilla. Skulle så gjerne hatt litt flere farger å velge mellom...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Åge og Geir. Anonymous poster hash: cee3e...8b7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Dytt Anonymous poster hash: 038ba...e70
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Jeg leter på nett etter cherrox til barna, men siden cherrox er et beskyttet navn, så finner jeg bare Viking Cherrox. Så hva heter egentlig cherrox fra andre merker? Foret støvel? Høststøvel? Hver sin produsent har kanskje hvert sitt navn? Hva heter egentlig cherroxen til barna dine? Datteren min har Bisgaard med ullfor. Anonymous poster hash: b0860...3a3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Jeg leter på nett etter cherrox til barna, men siden cherrox er et beskyttet navn, så finner jeg bare Viking Cherrox. Så hva heter egentlig cherrox fra andre merker? Foret støvel? Høststøvel? Hver sin produsent har kanskje hvert sitt navn? Hva heter egentlig cherroxen til barna dine? Datteren min har støvel fra Bisgaard med ullfor. Anonymous poster hash: b0860...3a3 Anonymous poster hash: b0860...3a3
klg,2 boys now:) Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Kjøp heler dockboots.cherrox er en grusom oppfinnelse tunge og klamme
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Mine barn bruker Viking Thermo utenom støvler og vanlige vintersko. De er mye lettere enn vanlige cherrox Anonymous poster hash: 713f0...3ec Ja, har lest at de er gode, men når jeg søker finner jeg bare blå/rosa-lilla. Skulle så gjerne hatt litt flere farger å velge mellom... http://www.footway.no/thermo-ultra-black.html http://www.brandos.no/viking/thermo-ultra-5-75500-522-navy-turqoise/a22733 Anonymous poster hash: 713f0...3ec
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Kjøp heler dockboots.cherrox er en grusom oppfinnelse tunge og klamme Dockboots er ikke 100% vanntette Anonymous poster hash: 713f0...3ec
Måbaresi... Skrevet 31. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2014 Jeg leter på nett etter cherrox til barna, men siden cherrox er et beskyttet navn, så finner jeg bare Viking Cherrox. Så hva heter egentlig cherrox fra andre merker? Foret støvel? Høststøvel? Hver sin produsent har kanskje hvert sitt navn? Hva heter egentlig cherroxen til barna dine? Datteren min har Bisgaard med ullfor. Anonymous poster hash: b0860...3a3 Bisgaard hadde mange fine sko men støvel med ullfor, kan det brukes i samme temperaturer som cherrox? Det blir vel det samme det?
soleia Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Har kjøpt sdockboots dei siste to åra. Men det må vere dei som er gummierte oppover skaftet (dei med mønster på) Før det gjekk det i Viking Thermo.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Jeg leter på nett etter cherrox til barna, men siden cherrox er et beskyttet navn, så finner jeg bare Viking Cherrox. Så hva heter egentlig cherrox fra andre merker? Foret støvel? Høststøvel? Hver sin produsent har kanskje hvert sitt navn? Hva heter egentlig cherroxen til barna dine? Datteren min har Bisgaard med ullfor. Anonymous poster hash: b0860...3a3 Bisgaard hadde mange fine sko men støvel med ullfor, kan det brukes i samme temperaturer som cherrox? Det blir vel det samme det? Samme bruksområde som cherrox men mykere og varmere. Det er ekte ull i dem. Anonymous poster hash: b0860...3a3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Jeg leter på nett etter cherrox til barna, men siden cherrox er et beskyttet navn, så finner jeg bare Viking Cherrox. Så hva heter egentlig cherrox fra andre merker? Foret støvel? Høststøvel? Hver sin produsent har kanskje hvert sitt navn? Hva heter egentlig cherroxen til barna dine? Datteren min har Bisgaard med ullfor. Anonymous poster hash: b0860...3a3 Bisgaard hadde mange fine sko men støvel med ullfor, kan det brukes i samme temperaturer som cherrox? Det blir vel det samme det? Samme bruksområde som cherrox men mykere og varmere. Det er ekte ull i dem. Anonymous poster hash: b0860...3a3 Tusen takk for tipset de så egentlig helt perfekte ut Anonymous poster hash: 038ba...e70
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #15 Skrevet 31. august 2014 Støvler. Bruker ikke cherrox. Raggsokker i støvleve eller vanntette vintersko. Anonymous poster hash: a18a5...c1a
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 31. august 2014 #16 Skrevet 31. august 2014 Jeg fant flotte "cherroxer" på shoeday nye økonomisko, de er kjempelette, tjukt godt for og har en myk og god såle. De var billige også, og veldig gode. Bare et tips fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå