Gå til innhold

En prest og en plage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som ser på det? Føler jeg blir litt veldig oppgitt over holdningene hans...

Anonymous poster hash: 21ea8...ff3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det tidligere. Jeg er enig i mye av holdnignene hans. Men fremgangsmåten hans syns jeg er rystende. Rene performanceartisten. 

Skrevet

Noen andre som ser på det? Føler jeg blir litt veldig oppgitt over holdningene hans... Anonymous poster hash: 21ea8...ff3

Oppgitt over hvilke holdninger? Han hadde holdninger til mange ulike tema så det hadde jo vært ønskelig om du kunne presisere hva du mener!

Anonymous poster hash: 218d5...442

Skrevet

Noen andre som ser på det? Føler jeg blir litt veldig oppgitt over holdningene hans... Anonymous poster hash: 21ea8...ff3

Oppgitt over hvilke holdninger? Han hadde holdninger til mange ulike tema så det hadde jo vært ønskelig om du kunne presisere hva du mener!

Spesielt abortsaken og hva han gjorde for å få fram budskapet sitt.

Anonymous poster hash: 21ea8...ff3

Skrevet

Oppgitt over hvilke holdninger? Han hadde holdninger til mange ulike tema så det hadde jo vært ønskelig om du kunne presisere hva du mener!Anonymous poster hash: 218d5...442

Spesielt abortsaken og hva han gjorde for å få fram budskapet sitt. Anonymous poster hash: 21ea8...ff3

Er du oppgitt over at han var abortmotstander? Eller er det hovedsakelig metodene han brukte du ikke liker?

Skrevet

Jeg har alltid hatt mye imot denne mannens holdninger og fremgangsmåter..

Når jeg så dokumentaren fikk jeg en enorm sympati for ham ( ikke meningene)

Anonymous poster hash: c4b88...27c

Skrevet

Jeg har alltid hatt mye imot denne mannens holdninger og fremgangsmåter..

Når jeg så dokumentaren fikk jeg en enorm sympati for ham ( ikke meningene)

Anonymous poster hash: c4b88...27c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...