Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Hvilke symptomer har dere i forkant, under og etter el? Jeg fikk masse eggløsningsslim på papiret i går, og hadde murringer i magen. I dag har jeg ikke sett noe til noe tykt slim, men har hatt noen småmurringer i magen og litt tynt slim.. Lurer på når el er. Anonymous poster hash: d3edf...255
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Holder det å ha sex noen få timer etter oppdaget tykt eggløsningsslim, liksom? Anonymous poster hash: d3edf...255
Rose04 Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Jeg har eggløsningsslim i 5 dager og på dag 5 eller 6 har jeg eggløsning. Så ville jo hatt sex hver dag fra du oppdager slim til det ikke er noe mer slim. Eggløsningen pleier å komme på den siste dagen med slim eller dagen etter. Jeg har ingen andre symptomer.
Kanutten83 Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Jeg får eggeløsningslim, sexlysten øker noe enormt, og 2-3 dager senere begynner det å stikke på venstre eller høyre side, det blir litt ømt (regner med egget slipper da) og så roer alt seg (slim, sexlyst osv) sakte, men sikkert over de neste dagene
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: d3edf...255
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Stor sexlyst og øm i den eggstokken som slipper egg. Ikke så veldig mye slim her. Anonymous poster hash: bdbf3...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå