Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Har bare lyst til å klemme, kysse og mose henne inntil meg hele tiden. Aldri opplevd en sånn kjærlighet før, hadde virkelig gjort hva som helst for henne! Det knuser hjertet mitt at pappaen hennes ikke vil se henne :'( gruer meg forferdelig til hun begynner å spørre om han.. hvordan forklarer man et barn at pappaen ikke vil ha noe med oss å gjøre da? Anonymous poster hash: a5853...2ae
kristinehufine Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Vanskelig å vite hva man skal si i sånne situasjoner. Hadde ventet til hun ble gammel nok til å spørre selv, og når hun blir så gammel at hun gjør det har du nok et fornuftig svar. Godt hun har en mamma som elsker henne og ville gjort alt for henne! Mange barn har ingen, så det at hun "bare" har deg er nok mer enn nok 😊 Når hun blir voksen vil hun innse hvor mye du har gjort for henne!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 For guds skyld, vær ærlig iallfall, med informasjon tilpasset alder. Fortell om ham og hva som har skjedd, f eks at han dro, men vær samtidig nøktern med detaljene selvfølgelig. Mannen min sin far dro før mannen min ble født. Moren hans har aldri gitt noe informasjon om faren til mannen min i det hele tatt, og aldri forklart hvorfor han ikke er i bildet. Mannen min har fått høre ting av slektninger underveis sånn tilfeldig. Det hele har vært vanskelig for mannen min, iallfall tidligere. Barna våre spør hvor farfar er og da har vi svart at vi kjenner ikke han. Han ville ikke være pappa da pappa ble født, så han reiste sin vei. Ville kanskje pakket det inn mer overfor barna dine da det er deres far. Uansett, som hun over sa, du kommer nok på fornuftige svar når barnet begynner å spørre. Anonymous poster hash: c44c9...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå