Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Jeg er SÅ forelska i samboeren min om dagen! Har sluttet på prevensjon og vi prøver på førstemann... Kan vel trygt si at det er null problemer med å ha sex for min del! Hørt at p-piller kan legge "lokk" på følelsene. Stemmer dette? I såfall blir det null prevensjon i årene som kommer! Det er fantastisk å føle slik. Også etter fem år! Anonymous poster hash: 6fe6f...9bf
pæreblomst Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Så koselig Jeg er også litt ekstra forelska i mannen om dagen, synes egentlig bare ting har blitt bedre for hvert år Lykke til med prøvinga og kos dere maks!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Det samme skjedde meg da jeg sluttet på pillen!! Det, kombinert med at vi reiste bort i samme moment, reddet mest sannsynlig forholdet!! Kos dere!! Anonymous poster hash: 8d2e7...6d6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Dødsforelska jeg også.. 😍 Baby er sju mnd'er og jeg elsker de mer og mer hver eneste dag. Og ja, ppiller dreper all sexlyst, det er iallfall min erfaring. Anonymous poster hash: d3b92...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå