Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Det er jo gøy! Eller har jeg blitt gammel?  Kash var flink, Caroline tok seg absolutt godt ut, Agneta rocket!  Hva synes vi utover kvelden? 😄
Gjest Julia1984 Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Nervøse deltagere, men hvem hadde ikke vært det?
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 (endret) Koser meg med fine kjoler og flinke mennesker.  Heimly overrasket og Villa er jo flott! Og så flott dialekt. Blir imponert over de som holder så godt på dialekten sin.  Damene til nå har vært flinke, men kanskje litt usikre? Endret 30. august 2014 av *Miss Marple*
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2014 Og for ei flott dame!! Kine Hellebust!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2014 Digga ikke minst fam irvoll, skulle vist mer følelser med ansiktet da, hvem tror vi går ut??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Må innrømme at Didrik ikke er den beste programlederen, syns det blir litt flaut at han er så treg i replikken  Anonymous poster hash: 5c40a...91f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Linnea var nydelig! Anonymous poster hash: 1bfad...76f
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Må innrømme at Didrik ikke er den beste programlederen, syns det blir litt flaut at han er så treg i replikken  Anonymous poster hash: 5c40a...91f Det reagerte jeg også på. Veldig nølende og nervøs. Men han er vel ny i gamet han også, kommer seg sikkert etterhvert.  Syns nivået på danserene har vært bra til nå, er vel bare Vollevik som ikke har imponert noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Koser meg med fine kjoler og flinke mennesker.  Heimly overrasket og Villa er jo flott! Og så flott dialekt. Blir imponert over de som holder så godt på dialekten sin.  Damene til nå har vært flinke, men kanskje litt usikre? Mens vi i Vågå vrir oss fordi han har mistet så mye... Anonymous poster hash: 63440...8e2
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014  Koser meg med fine kjoler og flinke mennesker.  Heimly overrasket og Villa er jo flott! Og så flott dialekt. Blir imponert over de som holder så godt på dialekten sin.  Damene til nå har vært flinke, men kanskje litt usikre? Mens vi i Vågå vrir oss fordi han har mistet så mye... Anonymous poster hash: 63440...8e2 Hehe, ja, der ser du. Jeg kjenner lite til dialekten, men syns han har mange ord som kun kan komme derfra er en av dialektene jeg sliter litt med å skjønne. Men flott er den. Og flott er han 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå