Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Bare se hca som skjer i Russland / Ukraina / Kina. Hadde håpet min og i allefall neste generasjon hadde sluppet å oppleve krig😞. Anonymous poster hash: d445d...62a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Huff, mannen min frykter også at 3.verdenskrig er nært forestående:( Anonymous poster hash: d7b8b...2f2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Pakk kaffe og bananer og røm til Sverige!!! Anonymous poster hash: aff6e...98f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Bare se hca som skjer i Russland / Ukraina / Kina. Hadde håpet min og i allefall neste generasjon hadde sluppet å oppleve krig. Anonymous poster hash: d445d...62a For noe sprøyt. Det er alltid krig - det er bare ikke alltid den er her i landet. At du nå snakker om 3. verdenskrig sier bare noe om hvor navlebeskuende du er - fordi Ukraina er vår egen bakgård. Anonymous poster hash: 20f12...f55
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Bare se hca som skjer i Russland / Ukraina / Kina. Hadde håpet min og i allefall neste generasjon hadde sluppet å oppleve krig. Anonymous poster hash: d445d...62a For noe sprøyt. Det er alltid krig - det er bare ikke alltid den er her i landet. At du nå snakker om 3. verdenskrig sier bare noe om hvor navlebeskuende du er - fordi Ukraina er vår egen bakgård. Anonymous poster hash: 20f12...f55 Det er godt og trygt i sin egen boble.... Dessverre vet jeg at det HI sier fort kan bli en realitet. Skulle ønske jeg også levde trygt uvitende. Anonymous poster hash: d7b8b...2f2
Fullrulle86 Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg har hørt motsatt! Vi kommer mest sannsynligvis ikke oppleve krig her og det har faktisk aldri vært så lite krig i verden som det er nå! Det som er frykten i dag og i årene som kommer er terror. Terror er nåtidens krig. Endret 30. august 2014 av Fullrulle86
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Jeg har hørt motsatt! Vi kommer mest sannsynligvis ikke oppleve krig her og det har faktisk aldri vært så lite krig i verden som det er nå! Det som er frykten i dag og i årene som kommer er terror. Terror er nåtidens krig. Jepp, det samme har jeg hørtb Anonymous poster hash: 1d9c6...f80
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Bare se hca som skjer i Russland / Ukraina / Kina. Hadde håpet min og i allefall neste generasjon hadde sluppet å oppleve krig. Anonymous poster hash: d445d...62a For noe sprøyt. Det er alltid krig - det er bare ikke alltid den er her i landet. At du nå snakker om 3. verdenskrig sier bare noe om hvor navlebeskuende du er - fordi Ukraina er vår egen bakgård. Anonymous poster hash: 20f12...f55 Det er godt og trygt i sin egen boble.... Dessverre vet jeg at det HI sier fort kan bli en realitet. Skulle ønske jeg også levde trygt uvitende. Anonymous poster hash: d7b8b...2f2 Hehe, du snakker over deg. Dette er mitt fagfelt, jeg tror du bør ligge litt lavt. Anonymous poster hash: 20f12...f55
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Hvor kommer kina inn i bilde? Kina driter vel i russland om dem trenger hjelp mot nato. Russland er egentlig en nedrusta møkka land. Dem hadde ikke overlevd noen dager mot full nato aksjon. Hele ubeskrivelig hvor sterk nato er. Anonymous poster hash: 8c3a3...495
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 Når jeg så overskriften din så var det første jeg tenkte at dette handler om trassalder Anonymous poster hash: 317c1...861
Sint naken biltyv Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 (endret) Det blei mindre og mindre krig og uroligheter i verden. Men når noe skjer blir flere direkte og indirekte berørt pga høyere folketall(de direkte berørte i landa), eksport/import osv. Det blir i tillegg større og større mediedekning slik at man får vite ting fortere og vi får vite mer enn før. Det er få land i verden som har råd til å starte store kriger og holde gang i de lenge, så tredje verdenskrig blir isåfall en kort krig Endret 30. august 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #12 Skrevet 30. august 2014 Ingen ønsker krig, selv ikke dem som starter krig. Små skritt fører til krig og mennesker vet ikke hva de gjør før de åpner øynene midt i elendigheten! Tyskere ønsket ikke å bli bombet, men det så sikkert fint ut da de invaderte andre land (det er lett å lukke øynene og ikke se konsentrasjonleirer så lenge de er i Polen en plass). Det jeg vil frem til, er at smååå skritt fører til krigen, det første er å lukke hjerte, øynene, tro på at en annen manns liv er mindre verdt og at han sikkert fortjenner det. Og det må vi alle kjempe mot i oss selv faktisk. Toleranse overfor andre mennesker, andre religioner, andre måter å leve på. Og hjelpende hånd. Vi var alle mye bedre til det for 15 år siden enn nå. Anonymous poster hash: 47319...759
kiki1980 Skrevet 30. august 2014 #13 Skrevet 30. august 2014 Russland er egentlig en nedrusta møkka land. Dem hadde ikke overlevd noen dager mot full nato aksjon. Anonymous poster hash: 8c3a3...495 Det sa Napoleon også. Og Hitler.
Mother Gothel Skrevet 30. august 2014 #14 Skrevet 30. august 2014 Når jeg så overskriften din så var det første jeg tenkte at dette handler om trassalder Anonymous poster hash: 317c1...861 Det er vel stort sett det disse landene holder på med også. De er fine i den alderen vettu.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #15 Skrevet 30. august 2014 Russland er egentlig en nedrusta møkka land. Dem hadde ikke overlevd noen dager mot full nato aksjon. Anonymous poster hash: 8c3a3...495 Det sa Napoleon også. Og Hitler. Hæ???? Anonymous poster hash: 17436...5e4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #16 Skrevet 30. august 2014 Bare se hca som skjer i Russland / Ukraina / Kina.Hadde håpet min og i allefall neste generasjon hadde sluppet å oppleve krig.Anonymous poster hash: d445d...62a For noe sprøyt. Det er alltid krig - det er bare ikke alltid den er her i landet. At du nå snakker om 3. verdenskrig sier bare noe om hvor navlebeskuende du er - fordi Ukraina er vår egen bakgård.Anonymous poster hash: 20f12...f55 Det er godt og trygt i sin egen boble....Dessverre vet jeg at det HI sier fort kan bli en realitet. Skulle ønske jeg også levde trygt uvitende.Anonymous poster hash: d7b8b...2f2 Hehe, du snakker over deg. Dette er mitt fagfelt, jeg tror du bør ligge litt lavt. Anonymous poster hash: 20f12...f55 Og hvordan vet du at jeg snakker over meg? Kanskje jeg har snakket med noen som også har dette som fagfelt, så kanskje det er du som bør ligge lavt;) Anonymous poster hash: d7b8b...2f2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #17 Skrevet 30. august 2014 Russland er egentlig en nedrusta møkka land. Dem hadde ikke overlevd noen dager mot full nato aksjon. Anonymous poster hash: 8c3a3...495 Det sa Napoleon også. Og Hitler. Hæ???? Anonymous poster hash: 17436...5e4 Begge prøvde å invadere Russland og tenkte at den russiske armeen var svak, at de var tilbakestående, hadde mindre moderne våpen, at landet var preget av økonomisk elendighet, sult osv osv. Begge tapte og det stort. Anonymous poster hash: 47319...759
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #18 Skrevet 30. august 2014 Russland er egentlig en nedrusta møkka land. Dem hadde ikke overlevd noen dager mot full nato aksjon. Anonymous poster hash: 8c3a3...495 Det sa Napoleon også. Og Hitler. Hæ???? Anonymous poster hash: 17436...5e4 Begge prøvde å invadere Russland og tenkte at den russiske armeen var svak, at de var tilbakestående, hadde mindre moderne våpen, at landet var preget av økonomisk elendighet, sult osv osv. Begge tapte og det stort. Anonymous poster hash: 47319...759 Ja, dette kan absolutt sammenlignes med hitler. Bare sammenligne Usa og russlands våpen, droner osv er latterlig. Så kommer det 27 land bak usa. Man kan absolutt sammenligne det^^ Anonymous poster hash: 8c3a3...495
kiki1980 Skrevet 30. august 2014 #19 Skrevet 30. august 2014 (endret) Hitler eller ikke, jeg snakker om den selvsikkerheten om at Russland er en lett bytte...det er de ikke. De er folka som gir faen i om de skal leve eller ikke. Det er millioner av slike der. De har lært å leve i sult og elendighet og de hører på presidenten sin, selv om det betyr død. Husk Saljingrad, ingen sivile kunne forlate byen, uansett pris. Men den vestlige verden har noe å tape. Når første døde kropper kommer tilbake, vil mange av de 27 landene trekke seg. Det er rett og slett ikke verdt det. Endret 30. august 2014 av kiki1980
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #20 Skrevet 30. august 2014 Hitler eller ikke, jeg snakker om den selvsikkerheten om at Russland er en lett bytte...det er de ikke. De er folka som gir faen i om de skal leve eller ikke. Det er millioner av slike der. De har lært å leve i sult og elendighet og de hører på presidenten sin, selv om det betyr død. Husk Saljingrad, ingen sivile kunne forlate byen, uansett pris. Men den vestlige verden har noe å tape. Når første døde kropper kommer tilbake, vil mange av de 27 landene trekke seg. Det er rett og slett ikke verdt det. Selvmords tanker trur jeg neppe vinner en krig i 2014. Trekke seg fra en verdenskrig? Jo.. det hadde tatt seg ut. Du kan jo se hva russlands militær er basert på. http://www.businessinsider.com/35-most-powerful-militaries-in-the-world-2014-7 ! Det er andre tider nå. Lufta er tingen og ny teknologi. Begynner det og regne atombomer så kan vi vel være enige i at det er best til og be til gud^^ Anonymous poster hash: 8c3a3...495
kiki1980 Skrevet 30. august 2014 #21 Skrevet 30. august 2014 Det går ikke an å trekkeseg midt i tornadoen,jeg håperbare at vi unngår den. Prisen er alltid for høy og spørsmålet er om krigen er verdt det. Ingen krig ble vunnet bare i lufta,det må bakkekrig til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå