Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Legen min har sendt meg til utredning for dette. Han sa ikke så mye annet enn at han mistenker at jeg har det. Fikk også sykemelding grunnet det. Hvordan har dere som har dette det? Jeg hadde ikke tenkt tanken på at det var dette jeg kunne ha. Går dere på medisiner? Jobber dere? Hvordan er hverdagen? Hvordan utredes man? Anonymous poster hash: 3cdfb...945
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 3cdfb...945
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Søsteren min har nettopp fått denne diagnosen. Hun jobber, men det er forferdelig slitsomt for henne stakkars :-( Hun går ikke på medisiner. Anonymous poster hash: 72b25...96d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Jeg jobber 100% og har i tillegg leddgikt og kraftig artrose i ett kne. I hele fjor var jeg 20% sykemeldt. Var totalt utslitt og hadde mye vondt. Nå etter at det har blitt kjøligere kjenner jeg at det kommer tilbake til meg. Har begynt å få noe av de samme smertene som jeg hadde. Håper jeg skal komme meg gjennom vinteren uten for mye fravær fra jobben. Nå skal det sies at jeg siden 1.april kun har hatt fravær 1,5 dag med sykt barn og så feriedager. Anonymous poster hash: eb95e...e56
shari_z Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Jeg har denne diagnosen. Går ikke på medisiner, hverdagen går, men jeg er alltid sliten uansett hvor mye eller lite jeg sover. Jeg har kun en 20% stilling og kjenner at det hadde gått ganske dårlig med høyere stilling. Heldigvis passer denne jobben meg (og familien vår) fint. Fikk diagnosen etter å ha blitt sjekket flere ganger for andre sykdommer som ligner og fått svar at det ikke var noen av dem, så gjorde spesialisten en prøve på meg (trykket med tommelen på bestemte punkter på kroppen) og fant ut at jeg reagerte med smerter på for mange av dem. Jeg trodde alle hadde vondt slik, jeg, men det er visst ikke slik det er. Jeg opplever ikke dette som verdens ende, men klart, det er slitsomt. (Og tror det er mange som har det langt verre enn meg.).
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Jeg som svarte litt lengre opp her. Glemte å si at jeg tar 25mg Sarotex om kvelden. Uten den får jeg ikke sovet stort om natten da jeg rett og slett blir for "urolig" i kroppen. Anonymous poster hash: eb95e...e56
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Jeg jobber 100%, holder det i sjakk med trening, riktig kosthold og generelt en regelmessig livsstil. Bruker smertestillende bed behov (i perioder mye), og noe sarotex for å kunne sove. Fibromyalgi er fullt overkommelig å leve med altså. Mye handler om innstilling! Anonymous poster hash: 3b754...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå