Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Jeg sliter forferdelig med min eksmann. Han har alltid vært veldig manipulativ, men nå er verre enn noen gang. Han er veldig sjarmerende og er flink til å prate for seg, så selvsagt er det alle som liker han. Mot meg var han, og er, en helt annen person..han har fått meg til å bli usikker på meg selv. Kanskje det er jeg som er gal som han sier? Det har eskalert etter at jeg ble gravid med en ny kar. Han har funnet seg en ny, men etrer at jeg ble på vei så er det som han ser at det han trodde påvirket meg negativt før ( sånn som at han fant seg en ny kort tid etter bruddet) ikke funker på meg lenger. .jwg har faktisk gått videre. Så nå sier han at han ikke er glad i våre 3 barn, at han nermest hater dem. Han behandler dem forferdelig dårlig, noe som har resultert i at de ikke vil til han..noe som er helt greit for han. Han truer meg med både det ene og det andre.. hva skal jeg gjøre?? Hilsen en svært fortvikt mor :'( Anonymous poster hash: 2845d...ef7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Trist situasjon. Min erfaring er nok litt annerledes enn din, da eksen ønsker kontakt med sønnen. Men vi har hatt en del merkelige episoder - Som da han (igjen) hadde lovt gutten å ta ham med på skikkelig ferie, for så å avlyse i siste liten. Men da legge det frem som at han var overrasket over at vi trodde han skulle på tur med han, jeg kunne jo reise med gutten i stedet. (Han hadde brukt opp pengene sine på guttetur). - At han sier stygge ting om meg til barnet. - At han gikk til nav/sosialkontoret for å sjekke støtteordningene han hadde rett på (som samværsfar i ca 10%), og der klarte å overbevise en saksbehandler om at familievernskontoret hadde vært på min side. Husker ikke lenger detaljene her, men det var i forhold til at han fikk det så vanskelig økonomisk etter jeg dro. I alle fall, den dagen han hadde dratt det så langt at han ikke hadde noe mer å gå på, begynte han å snu. Tror han innså at jeg var totalt likegyldig til om han fortsatte å ha samvær (det var jo helt uforutsigbart, visste aldri om han kom til avtalt tid), og at det han sa/ gjorde ikke gikk inn på meg lenger. Tror det er det eneste som hjelper på menn med psykopatiske tendenser. Vise at du er totalt likegyldig til dem, og at de ikke har makt over deg lenger (at det de sier ikke går inn på deg). Ble litt rotete og langt. Håper ting ordner seg for deg, og husk at ofte kan tiden være til hjelp. Hvis han ikke ønsker kontakt med barna, er det kanskje det beste? Anonymous poster hash: ae46b...636
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Ja desverre har jeg det. Du må ALDRI tro det der DU som er gal. Er tvertom. Men kjenner den følelsen og forvirrelsen. Anonymous poster hash: d09cf...532
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Trist situasjon. Min erfaring er nok litt annerledes enn din, da eksen ønsker kontakt med sønnen. Men vi har hatt en del merkelige episoder - Som da han (igjen) hadde lovt gutten å ta ham med på skikkelig ferie, for så å avlyse i siste liten. Men da legge det frem som at han var overrasket over at vi trodde han skulle på tur med han, jeg kunne jo reise med gutten i stedet. (Han hadde brukt opp pengene sine på guttetur). - At han sier stygge ting om meg til barnet. - At han gikk til nav/sosialkontoret for å sjekke støtteordningene han hadde rett på (som samværsfar i ca 10%), og der klarte å overbevise en saksbehandler om at familievernskontoret hadde vært på min side. Husker ikke lenger detaljene her, men det var i forhold til at han fikk det så vanskelig økonomisk etter jeg dro. I alle fall, den dagen han hadde dratt det så langt at han ikke hadde noe mer å gå på, begynte han å snu. Tror han innså at jeg var totalt likegyldig til om han fortsatte å ha samvær (det var jo helt uforutsigbart, visste aldri om han kom til avtalt tid), og at det han sa/ gjorde ikke gikk inn på meg lenger. Tror det er det eneste som hjelper på menn med psykopatiske tendenser. Vise at du er totalt likegyldig til dem, og at de ikke har makt over deg lenger (at det de sier ikke går inn på deg). Ble litt rotete og langt. Håper ting ordner seg for deg, og husk at ofte kan tiden være til hjelp. Hvis han ikke ønsker kontakt med barna, er det kanskje det beste? Anonymous poster hash: ae46b...636 Tusen tusen takk for svar utrolig hard situasjon uansett om det går den ene eller andre veien med å ville ha barna.Jeg har vært veldig på at det beste for barna er at de skal få ha like mye kontakt med far som med mor, men ikke i en sånn situasjon som dette her. Ja, likegyldighet er nok det beste. Leste en artikkel ang manipulatører og hvordan man skal hanskes med dem:http://m.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/article833742.ece og der blir likegyldighet og trekt frem. Så takk Anonymous poster hash: 2845d...ef7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Ja desverre har jeg det. Du må ALDRI tro det der DU som er gal. Er tvertom. Men kjenner den følelsen og forvirrelsen. Anonymous poster hash: d09cf...532 Ja, det er ikke lett. Før så kom han med unnskyldninger og forklaringer på hvorfor han oppførte seg sånn, så en uke senere om det samme kom opp igjen så hadde jeg misforstått og det var absolutt ikke det han hadde sagt :-/ Dette er bare et lite eksempel på hvordan han er.. jeg takler at han er en drittsekk mot meg, men når han nå gjør det samme mot barna..kaller dem for drittunger og behandler dem som han har behandlet meg, så går det for langt! Anonymous poster hash: 2845d...ef7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Enklere sagt enn gjort å ikke la han få makt. De klarer å lure seg under huden. Og uansett hva man gjør kjennes det ut som man stanger i veggen... Det er ikke greit at han behandler barna sine slikt. Da er det bedre uten samvær. Innkall time til familievernkontoret. Lykke til. Anonymous poster hash: d09cf...532
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Hvis han ikke tar iniativ til kontakt, hadde jeg latt det henge en stund. Vet at det ikke er lett med tanke på barna, men i det lange løp kan det gi gode resultater. Anonymous poster hash: ae46b...636
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Jeg hadde ikke følt meg trygg på å sende barnet mitt en helg sammen med din psykopatidke eks. Hadde stilt meg positiv til samvær, men det kan være ødeleggende for barnet st far både snakker negativt om deg og begynner og MANIPULERE barnet deres til å tro det samme over flere dager. Det er bekymringsverdig, snakk med familivern kontoret om han kan få profesjonell hjelp og oppfølging av samvær. Anonymous poster hash: c254f...aaf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Dette er som å lese om min ex. Gjør vondt... Anonymous poster hash: 112da...084
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 Hadde jeg måtte oppleve noe sånn hadde fått noen til å "ta seg av det". Dope ham ned. Tatovere "PSYKOPAT" i panna, og legge igjen beskjed om at om han noen gang skulle plage noen som helst igjen, så forsvinner alle ti fingrene. Det eneste narcissister og psykopater forstår er konkret fysisk straff. Anonymous poster hash: e9e88...d06
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 Hadde jeg måtte oppleve noe sånn hadde fått noen til å "ta seg av det". Dope ham ned. Tatovere "PSYKOPAT" i panna, og legge igjen beskjed om at om han noen gang skulle plage noen som helst igjen, så forsvinner alle ti fingrene. Det eneste narcissister og psykopater forstår er konkret fysisk straff. Anonymous poster hash: e9e88...d06 Eller økonomisk straff. Anonymous poster hash: 112da...084
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #12 Skrevet 30. august 2014 Hadde jeg måtte oppleve noe sånn hadde fått noen til å "ta seg av det". Dope ham ned. Tatovere "PSYKOPAT" i panna, og legge igjen beskjed om at om han noen gang skulle plage noen som helst igjen, så forsvinner alle ti fingrene. Det eneste narcissister og psykopater forstår er konkret fysisk straff. Anonymous poster hash: e9e88...d06 Er du seriøs? Ser du virkelig på dette som en konstruktiv løsning? Litt tynt i topplokket på enkelte her... Anonymous poster hash: ae46b...636
Isola&Lille+julegave Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Jeg sliter forferdelig med min eksmann. Han har alltid vært veldig manipulativ, men nå er verre enn noen gang. Han er veldig sjarmerende og er flink til å prate for seg, så selvsagt er det alle som liker han. Mot meg var han, og er, en helt annen person..han har fått meg til å bli usikker på meg selv. Kanskje det er jeg som er gal som han sier? Det har eskalert etter at jeg ble gravid med en ny kar. Han har funnet seg en ny, men etrer at jeg ble på vei så er det som han ser at det han trodde påvirket meg negativt før ( sånn som at han fant seg en ny kort tid etter bruddet) ikke funker på meg lenger. .jwg har faktisk gått videre. Så nå sier han at han ikke er glad i våre 3 barn, at han nermest hater dem. Han behandler dem forferdelig dårlig, noe som har resultert i at de ikke vil til han..noe som er helt greit for han. Han truer meg med både det ene og det andre.. hva skal jeg gjøre?? Hilsen en svært fortvikt mor :'( Anonymous poster hash: 2845d...ef7 Hvis han ikke vil ha barna, er det jo veldig enkelt: du kutter all kontakt og skjermer barna dine mot han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå