Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Har vært sammen med mannen i 10 år snart, og vi har 3 barn - minste er 13 mnd. Siste tiden har jeg slitt sånn med sexlysten. Den er bare fullstendig borte! Mannen min er borte på sjøen 4 uker i strekk, så jeg burde jo være "all over him" når jeg får ham hjem, Men de to siste friturene har jeg ikke hatt lyst i det hele tatt..... Vi har bare hatt sex èn gang siden han kom hjem for en uke siden, og jeg finner stadig på unnskyldninger for å slippe. Skal ha mensen snart, og har faktisk tenkte tanken om å si den har kommet, selv om det er noen dager igjen enda! Den ene gangen vi hadde sex denne uken, faket jeg orgasme bare så han skulle bli ferdig :-( Første gangen jeg har gjort det - jeg pleier alltid å komme når vi har sex.... Mannen min er 5 år yngre enn meg, og en flott kar å se på - så har ingenting med det å gjøre.... Og han har lyst heeele tiden, og viser meg det også. Så jeg har så fryktelig dårlig samvittighet når jeg har disse tankene! Jeg føler grunnen til at jeg ikke vil ha sex lenger, er en kombinasjon av at jeg ikke har funnet trivselsvekten etter siste barnet enda, sikkert 10 kg igjen enda, pluss at jeg bruker all energi på ungene og jobben, særlig når han er borte i 4 uker. I tillegg irriterer jeg meg over alt han sier og gjør for tiden - og eneste grunnen til at jeg gledet meg til å få ham hjem denne gange, var for å få avlastning.... Jeg elsker ham over alt på jord, og ville aldri vært ham foruten, men jeg har altså null interesse av å elske med ham for tiden, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til ham uten å såre ham.... Anonymous poster hash: e84b2...aa9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Som om jeg skulle skrevet det selv, bare at her er minste 9 mnd. Jeg har også 10 kg for mye og tror egentlig en stor del av grunnen er vekten min. Før jeg fikk nr 3 var jeg strålende fornøyd med kroppen, og håper selvfølgelig å gå ned disse 10 kg. Min mann jobber heller ikke for tiden, og for meg er dette en skikkelig turn-off. Går bare her hjemme hele tiden og jeg blir så lei! Kan ikke huske hvordan det er å savne han. Håper det ordner seg for deg. Kanskje litt tid for deg selv hjelper, egenpleie og en time til litt velvære Eller kanskje en helg sammen med mannen alene? Anonymous poster hash: 8c4e6...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå