Gå til innhold

Er det noen som har hatt iPhone, men som har gått over til Samsung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på Galaxy-modellene. S3, S4, S5.

Anonymous poster hash: 55364...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.

Skrevet

Aldri i livet. De er så tungvindte.

Anonymous poster hash: 7072c...df4

Skrevet

Ja og elsker s5'n min! Fatter ikke at jeg ikke gjorde det før appel er blæææææ

Skrevet

Har egentlig samsung. Men pga et uheldig møte med baderomsflisene fra stor høyde har jeg lånt en iphone 5 nå. Makan til skittelefon! Skal rett tilbake til samsung når jeg kan kjøpe ny via abonnementet (om to uker :-D).

Anonymous poster hash: 67289...579

Skrevet

Ja, men har byttet tilbake. Så tungvindt telefon orker jeg ikke å ha..

Skrevet

Jeg elsker min Samsung og mannen elsker sin IPhone. Man trives gjerne mest med det merket man kjenner best. Ingen av oss kunne tenke seg å bytte. Når det skal sies så innrømmer mannen min at på enkelte områder er Samsung bedre, men han kan som sagt ikke tenke seg å bytte selv.

Skrevet

Har en GT2, samme meny som samsung.

Blir mye solgt i USA. Har hatt to samsung, de holdt såvidt garantitiden, dritt.

Anonymous poster hash: 6b463...ac5
Skrevet

Iphone er jo så enkel.

Passer til enkle mennesker, slike som ikke takler tekniske utfordringer ;)

Anonymous poster hash: b8189...77d

Skrevet

Veldig glad jeg byttet, iphone var for "enkel" og kjedelig..og liten skjerm:/

Skrevet

Ja, jeg syns også iPhone er for enkel. Er liksom så lite å "dille" med Og skjermen er for liten syns jeg.

Skrevet

Jeg har gått fra Iphone til Samsung, men det er en note2 da, men hadde en eller galaxy før det.
Var ikke så fornøyd med galaxyen, men kommer aldri til å bytte tilbake etter jeg fant Note.

Skrevet

Jeg har alltid hatt Samsung og nå iPhone og for en dritt telefon dette er. Syns Samsung er så mye bedre. Skal snart bytte tilbake igjen.

Det eneste som er bra med iPhone er at den er litt mindre.

Kjenner flere som har hatt iPhone men som synes Samsung er mye gøyere ig bedre

Anonymous poster hash: 8a526...743

Skrevet

Iphone er jo så enkel.

Passer til enkle mennesker, slike som ikke takler tekniske utfordringer ;)

Anonymous poster hash: b8189...77d

Tja.. Eller til mennesker som ikke trenger en overdrevent tungvindt telefon for å bevise at de ikke er enkle.....

Skrevet

Ja, og kommer ALDRI til å bytte tilbake til iphone! Myyye bedre tlf og menyer på samsung :)

Anonymous poster hash: a4942...7dd

Skrevet

Jepp, byttet fra iPhone 5 til samsung s4. Angrer utrolig mye. Når det kommer nye iphoner snart (mest sannsynlig annonseres de 9. september) skal jeg bytte tilbake.

Alt er mye bedre med iphone sitt operativsystem, oppdateringer, synkroniseringer osv. Det eneste som er bedre med nye galaxy-telefoner er de fantastiske skjermene, og det er stas i en uke, før du begynner å irritere deg for mye over operativsystemet.

I tillegg fungerer appene til iPhone mye bedre.

Anonymous poster hash: 6af16...f89

Skrevet

Alltid hatt iPhone. Gikk over til Samsung 5s i sommer. Nydelig!! Stor og fin skjerm. Enkel å bruke!

Anonymous poster hash: af2ed...fee

Skrevet

Ja. Angrer som en hund på at jeg kjøpte Samsung denne gangen. Det oser plastikk og dårlig kvalitet av hele tlf, både design og programvare/farger osv. Iphone er kvalitetsvare, Samsung ikke, så enkelt.

Anonymous poster hash: 1a496...d71

Skrevet

Er det noe problem å ha android operativsystem på telefonen, og Windows på dataen?

Ser en person på finn.no selger sin helt nye Samsung med android operativsystem, og tenker da at det må være en årsak til det.

Man kan faktisk ikke vite helt sikkert om det er tyvegods heller, men som oftest er det vel kun et tabbekjøp.

Anonymous poster hash: 9e397...609
Skrevet

Ja, jeg gjorde det for et halvår siden. Den første tiden var alt bare uvant, og jeg angret som fy på å ha byttet.. Meen, noen måneder senere er jeg glad jeg gjorde det! Holder på å framkalle bilder, og ser stor forskjell på bildene som er tatt med iphone og bildene som jeg tar nå. 

Anonymous poster hash: 82cec...a53
Skrevet

Hadde Iphone, så samsung, skjermen knuste så jeg gikk over til Iphone igjen. Ble aldri helt venn med samsungen. 

Skrevet

Ja, og jeg skal aldri mer ha Iphone. Iphone er rett og slett en dritttelefon!

Anonymous poster hash: 37f9a...d11

Skrevet

Gikk fra iphone til samsung for halvannet år siden. Fornøyd med begge, men har hatt uflaks med samsungtlf mine, vært tull med begge to. Så nå har jeg bestilt meg iphone igjen, som kommer til uka, har savnet apple ;)

Skrevet

Ja jeg gikk fra Iphone til samsung 4s... Saaaaavner Iphone!! Samsungen har jeg snart hatt et år og synes fortsatt den er tung å bruke :huh:

Iphone har sine mangler, men den er ekstrem brukervennlig. Du trenger ikke lese bruksanvisningen da alt er på sin logiske plass. I tillegg er Samsungen bredere og dermed vanskelig å bruke med en hånd... Den er også hyper sensetiv på "tilbake knappen" som er touch, man kommer borti den hele tiden når man skriver mel... Grrrrr mange ganger jeg har hatt lyst til å hive den telefonen i veggen. :kjefte:

Så her blir det Iphone snart igjen :hjertesmil:

Skrevet

Ja, jeg skulle aaaldri ha noe annet enn iphone. Men så måtte jeg ha ny telefon, og fikk valget mellom iphone 5 og samsung galaxy s4 av jobben. Valgte samsungen, og den er mye bedre enn iphone! Kommer ikke til å gå tilbake til apple.

Anonymous poster hash: d54ae...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...