MammantilNurket Skrevet 30. august 2014 #26 Skrevet 30. august 2014 Pannestekt kyllingfilet med ovnsbakte rotgrønnsaker og bérnaise. Jeg har lagt potet, gulrot og søtpotet i en ildfast form sammen med litt stangselleri og løk. Har toppet det hele med litt olivenolje, akasiehonning og hvitvinseddik + paprikapulver, nykvernet pepper, rosmarin og maldonsalt. Bérnaisen har Jacob's vært så snill og lage for meg ... hehe. Friske bær til dessert ... også har vi en Petit Chablis på kjøl - helt OK Har dere noe til bærene, eller serveres de au naturel? Anonymous poster hash: ff954...358 Det blir nok litt is på Kjæresten og gresk youghurt på meg Høres nydelig ut! Og du er flink, jeg hadde ikke greid å velge gresk yoghurt dersom mannen skulle ha iskrem... Anonymous poster hash: ff954...358 Har ingenting med å være flink å gjøre. Jeg er laktoseintolerant Tåler syrnede melkeprodukter - is er som regel en dårlig plan
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #27 Skrevet 30. august 2014 Her ble det helstekt kylling, fyllt med sitron, hvitløk og basilikum. Stekes i ovnen med aubergine, paprika, hele sjalottløk og hvitløksfedd. Ris ved siden av. Anonymous poster hash: 6649e...702
A_87 Skrevet 30. august 2014 #28 Skrevet 30. august 2014 Hos oss blir det tre varmretter i dag: Kyllingsalat i formiddag, ovnsbakt torsk med potet og grønnsaker på ettermiddag og lammekjøtt på kvelden
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #29 Skrevet 30. august 2014 Pannestekt kyllingfilet med ovnsbakte rotgrønnsaker og bérnaise. Jeg har lagt potet, gulrot og søtpotet i en ildfast form sammen med litt stangselleri og løk. Har toppet det hele med litt olivenolje, akasiehonning og hvitvinseddik + paprikapulver, nykvernet pepper, rosmarin og maldonsalt. Bérnaisen har Jacob's vært så snill og lage for meg ... hehe. Friske bær til dessert ... også har vi en Petit Chablis på kjøl - helt OK Har dere noe til bærene, eller serveres de au naturel? Anonymous poster hash: ff954...358 Det blir nok litt is på Kjæresten og gresk youghurt på meg Høres nydelig ut! Og du er flink, jeg hadde ikke greid å velge gresk yoghurt dersom mannen skulle ha iskrem... Anonymous poster hash: ff954...358 Har ingenting med å være flink å gjøre. Jeg er laktoseintolerant Tåler syrnede melkeprodukter - is er som regel en dårlig plan Aha Anonymous poster hash: ff954...358
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 30. august 2014 #30 Skrevet 30. august 2014 Thaisuppe fra Trines matblogg:) Skal sies at den ble ett hakk for sterk, gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå