Gå til innhold

Chanel, Gucci eller Ralph Lauren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud bede, det er vanskelig å være "in" nå te dags!

Hva er det riktige å kle barna 2 til 12 år) i nå slik at de ikke skal føle seg utenfor?

I barnehagen har de selvsagt Reima Tec fra innerst til ytterst!

Oh, ja, innerst er det selvsagt ull fra den økologiske sauen som går i hagen.Selvsagt!

Må til nød gå til anskaffelse av noen Uggs og en Canada Goose jakke til både junior og bonus dattera på 7!

Og hmmm, fødselsgaven til minstemann må jo være en iPad, skulle bare mangle om han "lack behind" når han begynner i barnehagen!

Joa, det ser bra ut for fremtiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best ralph lauren.

Anonymous poster hash: eed89...d1c

Gjest lillehi
Skrevet

Hehe, hvorfor ikke helgardere seg å kjøpe en fire-fem av hver sort, selvfølgelig i hver farge, av alle merkene, så er du helt trygg på at de ikke faller utenfor🙊😜😄

Skrevet

Gud bede, det er vanskelig å være "in" nå te dags!

Hva er det riktige å kle barna 2 til 12 år) i nå slik at de ikke skal føle seg utenfor?

I barnehagen har de selvsagt Reima Tec fra innerst til ytterst!

Oh, ja, innerst er det selvsagt ull fra den økologiske sauen som går i hagen.Selvsagt!

Må til nød gå til anskaffelse av noen Uggs og en Canada Goose jakke til både junior og bonus dattera på 7!

Og hmmm, fødselsgaven til minstemann må jo være en iPad, skulle bare mangle om han "lack behind" når han begynner i barnehagen!

Joa, det ser bra ut for fremtiden!

"lack behind"- mener du "lag behind"? Ikke bruk ord og uttrykk som viser manglende innsikt og generell intelligens, for slik blir det om du ikke mestrer dem.

Anonymous poster hash: fae3f...49f

Skrevet

Næ, hva med å kjøre egen stil :) ?

Anonymous poster hash: 4d516...1b5

Skrevet

Beklager mine manglende engelsk kunnskaper. "Lag behind" er nok rett uttrykk! Så glad at jeg sender mine barn på International School på Bekkestua slik at de kan unngå slike feil som mammaen deres gjør! Og så får de meske seg med kongebarna også da! :)

Skrevet

Jeg liker best ralph lauren.

Anonymous poster hash: eed89...d1c

Uff nei.

De er blitt beskyldt for å  benytte seg av barnearbeid samt etisk utnyttelse av arbeidskraft i uland.

Må være samfunnsbevisst også

Anonymous poster hash: af1ee...3d1

Skrevet

Jeg venter bare til at min litauanske kjæreste som ikke er far til mine to barn skal få diplomatisk immuniti. Så da blir barna kjørt til skolen i en BMW med blå skilter!

Skrevet

Jeg venter bare til at min litauanske kjæreste som ikke er far til mine to barn skal få diplomatisk immuniti. Så da blir barna kjørt til skolen i en BMW med blå skilter!

Ikke offentlig skole håper jeg

Skrevet

For en idiotisk tråd. LIte å gjøre nå?

Anonymous poster hash: a94f9...8d6
Skrevet

Jepp!

Eller "Bærumsproblemer" :)

Hvor la jeg nøkkelen til Audi TT en?

Tar Mercen i stede for!

Skrevet

Ikke offentlig skole håper jeg

Sønnen går på miltærskole, skal bli soldat som sin far! Dattra selvsagt på Internasjonal skole i Norge! Gidder  ikke å kommunisere med henne hvis hun ikke kan engelsk!

Skrevet

Endelig et troll som ikke er anonymt! Jeg tror du like godt kan legge til 'hodet' i slutten av nicket ditt med en gang.

Skrevet

Jeg er ikke ett troll!

Det jeg ville med denne tråden er å rette søkelyset på hvor latterlig crazy noen områder har blitt. Da spesielt Bærum.

Hvor alt retter seg til hvor mye man tjener, hvor man kan sende sine barn på privatskole, hvordan man kan og ja, må skaffe barna de beste klær fra tidlig alder.  Status betyr alt!

Jeg er ikke der, langt fra! Innflytter fra Sørlandet.

Skrevet

Jeg er ikke ett troll!

Det jeg ville med denne tråden er å rette søkelyset på hvor latterlig crazy noen områder har blitt. Da spesielt Bærum.

Hvor alt retter seg til hvor mye man tjener, hvor man kan sende sine barn på privatskole, hvordan man kan og ja, må skaffe barna de beste klær fra tidlig alder.  Status betyr alt!

Jeg er ikke der, langt fra! Innflytter fra Sørlandet.

Og så er det da lov til å tøyse og tulle med ting uten å være troll.

Troll er vet også en som tilsynelatende skriver noe seriøst som ikke er tilfelle.

Denne tråden har vært ironisk fra første stund.

Og det vil jeg IKKE kalle troll

Skrevet

Hva er greit for deg da? Hva skal til for at det ikke er "crazy"? Vi har mange luksusartikler ( ikke CD og UGGs og annet dyremishandlingssnusk!) Men det betyr ikke at vi ikke er opptatt av å gi barna gode verdier. Som toleranse, medmenneskelighet og empati.

Skrevet

Det er ikke i hele bærum det er slik mest på nesøya og kongelunden asker. Jeg bor i bærum og det finnes ikke slikt verken på skolen eller i bhg.

Skrevet

Ironi er kun et virkemiddel man burde ta i bruk om man uttrykker seg greit skriftlig, og HIs innlegg virker bare infantilt og tullete. De fleste forsto nok at det var ironisk ment, men det har ingen effekt om det blir utpreget banalt istedetfor.

Vask gulvet eller se en film. Dette funker ikke for deg, HI.

Skrevet

Ironi er kun et virkemiddel man burde ta i bruk om man uttrykker seg greit skriftlig, og HIs innlegg virker bare infantilt og tullete. De fleste forsto nok at det var ironisk ment, men det har ingen effekt om det blir utpreget banalt istedetfor.

Vask gulvet eller se en film. Dette funker ikke for deg, HI.

Der er jeg IKKE enig.

Syns den fungerte utmerket inntil der som ikke likte den kom inn og begynte å ødelegge den..

Skrevet

Jeg oppfattet innlegget ditt som en et ukonsentrert sleivspark skrevet i ekstrem kjedsomhet, og trodde du hadde laget en trollprofil fordi du ikke hadde noe bedre fore.

Om du faktisk la sjela i det du skriver beklager jeg dypt, for da har jeg virkelig oppfattet dette helt feil.

Beklager, HI. Ha en god kveld!

Skrevet

Eh.. Javel, nei.

Anonymous poster hash: 592c8...790

Skrevet

Hva er greit for deg da? Hva skal til for at det ikke er "crazy"? Vi har mange luksusartikler ( ikke CD og UGGs og annet dyremishandlingssnusk!) Men det betyr ikke at vi ikke er opptatt av å gi barna gode verdier. Som toleranse, medmenneskelighet og empati.

Mitt innlegg i går var rettet mot penge-og statusjagere.

Hva som er greit for meg, hva som ikke er "crazy"?

Ja, tror du vet det selv! Ta vare på barna, gi de det de trenger. Det behøver ikke å være ekstreme dyre merkeklær ( barna bryr seg jo ikke om det uansett!). Bare klæra er bra nok, og de får omsorg hjemme, det er hva livet er om, ikke sant? Ja, jeg satte det på spissen i går, men kan hende det behøvdes for noen? Antagelig ikke deg.

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Takk for tankevekkeren!  :balltre:

Skrevet

Det er ikke i hele bærum det er slik mest på nesøya og kongelunden asker. Jeg bor i bærum og det finnes ikke slikt verken på skolen eller i bhg.

Du mener Konglungen? Det er slett ikke noe snobbested. Kjempe fint der, men med helt normale folk. Regner med at du ikke har vært der siden du skriver det feil.

Anonymous poster hash: 6ad6b...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...