Gå til innhold

UPS.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker COOP medlemskort mye. Fikk det for mange år siden, og da fikk vi 2 kort i min eks sitt navn "familie" eller hva det heter. Oppdager nå at jeg fortsatt driver å bruker det kortet. Så det betyr at eksen min fortsatt får mitt kjøpeutbytte?

Irritererende, var ikke akkurat det jeg tenkte på når det ble slutt..å få nytt kort, glemte jo helt at det kortet skrev vi i hans navn for 7 år siden...festlig!

Jeg er med å sponser min eks

Anonymous poster hash: fdd28...730
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker COOP medlemskort mye. Fikk det for mange år siden, og da fikk vi 2 kort i min eks sitt navn "familie" eller hva det heter. Oppdager nå at jeg fortsatt driver å bruker det kortet. Så det betyr at eksen min fortsatt får mitt kjøpeutbytte?

Irritererende, var ikke akkurat det jeg tenkte på når det ble slutt..å få nytt kort, glemte jo helt at det kortet skrev vi i hans navn for 7 år siden...festlig!

Jeg er med å sponser min eks

Han syntes dette var festlig, satser på vi deler gevinsten. haha. Huff. Får kaste kortet visst........

Skrevet (endret)

Du kan trøste deg med at det ikke er mange kronene i løpet av et år. Vi handler stort sett på coop, og tja, fjorårets utbytte var vel på 152 kr eller noe slikt. 

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Du kan trøste deg med at det ikke er mange kronene i løpet av et år. Vi handler stort sett på coop, og tja, fjorårets utbytte var vel på 152 kr eller noe slikt. 

Så rart, vi har mer enn 3000 i utbytte hvert år.

Anonymous poster hash: 380ca...c86

Skrevet

Så rart, vi har mer enn 3000 i utbytte hvert år.

Anonymous poster hash: 380ca...c86

Kanskje vi har et litt lavere forbruk :-p Husker mamma, alene, hadde et langt større utbytte for mange år siden, så trodde det prosentvise utbyttet var gått ned. Mulig vi er mer økonomiske enn hva jeg har trodd? 

Skrevet

Var 300kr der inne. Jeg overlever😁Hi

Skrevet

Vi har ca 2000 kr i kjøpeutbytte hvert år på coop. Bruker det h er gang og handøer kun på coop.

Skrevet

Vi bruker Coop-kort ved hver handel på Coop og ved kjøp av bensin. Vi handler all mat på Coop og rema. Får ca 4000kr tilbake hvert år og er veldig økonomiske. (Bruker 5000kr på mat hver mnd og 1200kr på bensin)

Jeg tror eksen din har tatt ut tidligere utbytter, hvis du har brukt det kortet mye i årenes løp.

Anonymous poster hash: c16cb...155

Skrevet

Jeg har tatt ut hvert år;) Gikk fra hverandre i nov i fjor:) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...