Gå til innhold

Nettshoppaholiker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg har svidd av 30 000 kr på nettshopping av barneklær siden juni! Det er jo så mye fint og mye salg... Og enda kunne jeg ha shoppet myye mer, er hekta og føler jeg trenger alt jeg har kjøpt (til mine 3 barn). Har heldigvis økonomi til det, men skjønner jo at det ikke er bra. tror jeg rett og slett har blitt nettshoppaholiker! :cry:

Kan ha noe med at jeg er høygravid og ligger dage lang på sofan og kjeder meg ( ødelagt rygg).

Noen andre?

Anonymous poster hash: c7f42...040
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medlem av samme klubb....!

Så hvis du finner noe som hjelper, del i vei! :P

Skrevet

Kjenner meg igjen, bortsett fra at jeg har et naturlig og uanstrengt forhold til barneklær- jeg handler til meg selv!

Skrevet

Jeg gjør nok litt det samme. Men så lenge jeg ikke bruker over evne, klærne blir brukt, vi får plass i skapene og lar andre få muligheten til å nytte seg av klærne senere føler jeg ikke at det så veldig galt. Barna vokser, de sliter noe, det er flere typer sesonger og anledninger. De "trenger" rett og slett en del klær. Syns du det er et problem, så sett deg en sum hver måned. F.eks ikke kjøpe for i snitt mer enn 5000 kr til barna. De trenger vel strengt talt ikke klær for nesten 3500 kr hver hver måned. 

Skrevet

10.000 i mnd på barneklær? Wow.

Skrevet

Jeg føler jeg tar helt av om jeg handler på nett for 1500 kr i mnd i klær og interiør. Nå forsvant litt av den dårlige samvittigheten ;-)

Skrevet

Synes jeg er hakket verre, jeg shopper til meg selv...:-( tatt helt av i permisjonen og går amok på Zalando både titt og ofte... På 80 prosent lønn :-(

Anonymous poster hash: 60cd3...8b8

Skrevet

Ja, det er litt farlig på nettet. Føler ofte det er monopolpenger eg handler med. Men, har ikkje handla for samme summen som deg då...og prøver å ikkje gå inn på nettbutikkane så ofte. Eg er på ingen måte kandidat til luksusfellen

Anonymous poster hash: 35b6f...fb6

Skrevet

Oi, det var ikke lite peng heller da!!!

Men vil gjerne ha tips om hvilke nettbutikker du shopper på ;)

Anonymous poster hash: 07987...3f7

Skrevet

Ja, det er litt farlig på nettet. Føler ofte det er monopolpenger eg handler med. Men, har ikkje handla for samme summen som deg då...og prøver å ikkje gå inn på nettbutikkane så ofte. Eg er på ingen måte kandidat til luksusfellen

Anonymous poster hash: 35b6f...fb6

Ikke i nærheten av luksusfellen, har som sagt god økonomi, men vet det er mye penger til barnetøy. Skjerpings! :rolleyes:

HI

Skrevet

Oi, det var ikke lite peng heller da!!!

Men vil gjerne ha tips om hvilke nettbutikker du shopper på ;)

Anonymous poster hash: 07987...3f7

Miinto, samsofie, ludostore, boozt, zalando, petter&pia, guttelus, babyshop, lekmer, and the list goes on :sprettoy:

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...