Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Kjenner du noen med litt rare eller plagsomme uvaner? En mann i familien hoster som uvane. Han har ikke noen lungesykdom eller problemer sånn sett, men det er sånne "ticks" og utrolig irriterende. Han hoster/harker kjempehøyt, sikkert hvert 5. minutt vet ikke om han legger merke til det selv. Men du hører han kommer gående lang vei Anonymous poster hash: dd3f6...5c4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Kan jo være en form for Tourettes hos ham? Men jeg var slik som du beskriver denne mannen da jeg var barn, hostet og harket og kremtet hele tiden. Holdt på å drive både meg selv og omgivelsene fra vettet. Men slik var det når jeg ble tvunget til å drikke melk "fordi det er så sunt og du får svake ben hvis ikke".... Da jeg til slutt NEKTET å drikke noe mer melk (spiste ikke ost) da sluttet jeg også å hoste og kremte. Så det trenger ikke være en uvane hos mannen, det kan være at han sliter med noe. Anonymous poster hash: c5768...1e3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Søstra mi gjesper. Ikke fordi hu er trøtt, men hu gjør det når ikke hu har noe mer fornuftig å komme med. Så i slutten av en setning lager hun en lang falsk gjesp og sier mm på slutten. Og det skjer HELE tida. Vanvittig irriterende. Anonymous poster hash: 53286...f77
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 I begge svangerskapene MÅ jeg bare pelle meg i nesa! Første jeg gjør er å kjenne i nesa når jeg våkner, og samme når jeg er ute å kjører bil. Anonymous poster hash: 9c6a8...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå