Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Da jeg hentet barnet mitt i barnehagen sist, kom jeg midt i lunsjen. Barna satt og spiste, og alle med smekke på unntatt mitt barn. Det hang masse smekker til tørk, men den var ikke der heller. Mitt barn sølte ikke så veldig, men det er jo kjekt med smekke så vi slipper kaviar utover hele bodyen og buksa.. Det hender jo. I allefallh hjemme. Var vel 10 andre barn med smekke på.. Har lagt igjen smekke (heldekkende) som skal brukes til måltidene, og de vasker smekker der. Har flere smekker her, hvis de hadde trengt kunne de sagt det Det jeg egentig lurer på er om det er noen barnehageansatte her som vet om de bruker smekke etter behov, at de ser an hvor "sølete" barnet er når det spiser? Ønsker ikke krasse svar fra surmagede dibbere Anonymous poster hash: c0211...fc0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 😳 Anonymous poster hash: 554bf...7bd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Så du vil bare ha kosemose svar om hvor dumme de var som ikke hadde på smekke? Ærlig talt, er det noe å tenke på i det hele tatt? Når du sender barnet ditt i bhg må du slippe taket litt. De tar nok smekke på om de ser behovet. Stskkars barnehageansatte som må forholde seg til all slags rare foreldre. Anonymous poster hash: a7412...825
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Kanskje barnet ditt nekter å ha på smekke.. Anonymous poster hash: 5329d...a48
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Hvorfor spurte du ikke i barnehagen? Anonymous poster hash: a1ab5...31e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre Sender barnet mitt i klær som kan søles og grises med. Kommer barnet mitt rent hjem hadde jeg heller begynt å lure på hva de gjør i bhg da :/ Men du får jo spørre hvorfor barnet ditt ikke hadde smekke på da, er jo ikke verre enn det? Anonymous poster hash: da3fe...abf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Jeg klarer ikke la være å skrive selv om du ikke ønsker krasse svar. Hvorfor spør du ikke barnehagen? Hvordan i all verden skal dib kunne hjelpe deg med å finne ut hvorfor ditt barn ikke hadde på smekke? Det er vel ikke akkurat felles retningslinjer på bruk av smekke for alle barnehager. Anonymous poster hash: c3691...589
Sint naken biltyv Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Jeg klarer ikke la være å skrive selv om du ikke ønsker krasse svar. Hvorfor spør du ikke barnehagen? Hvordan i all verden skal dib kunne hjelpe deg med å finne ut hvorfor ditt barn ikke hadde på smekke? Det er vel ikke akkurat felles retningslinjer på bruk av smekke for alle barnehager. Anonymous poster hash: c3691...589 Enig!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Min kommer hjem hver dag med mat fra bukseknærne til pannen. De glemmer smekke. Helt greit. Jeg vasker klærne. Skjønner at det er travelt på avdelingen. Det som irriterer meg i barnehagen er at de aldri vasker ansiktet på barnet. Gøy å hente klokken 4 og se at han fortsatt har prim fra lunchen klokken 11 i hele fjeset. Han får litt utslett rundt munnen av det. Anonymous poster hash: 76391...325
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 Min kommer hjem hver dag med mat fra bukseknærne til pannen. De glemmer smekke. Helt greit. Jeg vasker klærne. Skjønner at det er travelt på avdelingen. Det som irriterer meg i barnehagen er at de aldri vasker ansiktet på barnet. Gøy å hente klokken 4 og se at han fortsatt har prim fra lunchen klokken 11 i hele fjeset. Han får litt utslett rundt munnen av det. Anonymous poster hash: 76391...325 Men da gir du beskjed om at de må vaske han. Hver dag til de skjønner det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 Herregud,spør de ansatte da vel Anonymous poster hash: 68615...dd1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #12 Skrevet 30. august 2014 Ja, vi bruker smekke etter behov, men ikke til alle måltider for vi rekker ikke å vaske smekkene fort nok. Har ikke lov til å vaske de for hånd, og er plass til få i oppvaskmaskinen. Vi prioriterer de ungene som griser mest. Så lille Hans som bare får litt kaviar på seg kan fint sitte uten smekke, mens lille Ole som har leverpostei fra håret til skoene, må alltid ha smekke. Det kan være så mange grunner til at ditt barn satt uten smekke, hadde du spurt de ansatte så hadde du kanskje fått et fornuftig svar. Ikke sikkert de synes ditt barn har behov for smekke. Når barnet ditt går i barnehage må du forvente gris og søl Barnehageansatt Anonymous poster hash: 99a01...cea
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #13 Skrevet 30. august 2014 Min griser MASSE men de bruker ikke smekke i barnehagen, ikke på noen barn. Jeg ble litt irritert under tilvenningen men så tenkte jeg at det er ikke verdens under gang, klærne kan vaskes Anonymous poster hash: 0050f...d5d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #14 Skrevet 30. august 2014 Jeg klarer ikke la være å skrive selv om du ikke ønsker krasse svar. Hvorfor spør du ikke barnehagen? Hvordan i all verden skal dib kunne hjelpe deg med å finne ut hvorfor ditt barn ikke hadde på smekke? Det er vel ikke akkurat felles retningslinjer på bruk av smekke for alle barnehager. Anonymous poster hash: c3691...589 Enig!! Enig her. Tipper du kun har ett barn. Om noen år er du sikker både to- og trebarnsmor, og du gir en lang en i smekkebruken i bhg. Anonymous poster hash: 00006...906
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #15 Skrevet 30. august 2014 Min har nettopp begynt i bhg og har hatt andre klær på seg ved henting denne uka, enn når jeg leverte. Men jeg har vaskemaskin og synes det er flott han får spise selv uten smekke:-) trenger heller ikke parkdress ute nå når det er varmt. Vi tåler sand i klærne:-) Anonymous poster hash: 41d16...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå