Gå til innhold

Barn med tre år imellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker de seg godt med hverandre ?

Anonymous poster hash: 21764...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir tre år mellom mine, så interessant tema. Lurer også :-)

Anonymous poster hash: 52ed6...32f

Skrevet

Mellom meg og bror min er det litt over tre år, og han var ein av mine beste venner! Så da går nok fint ska du sjå :)

Skrevet

4 år, nesten 5 år, mellom meg og lillebror. Har alltid vært gode venner og vi har fortsatt et veldig nært forhold (jeg er 36 nå og han er 32 år).

Anonymous poster hash: 88ac7...6f9
Skrevet

Har to med tre år i mellom. Gutt og jente. Leker masse sammen, selv om de også går lei og krangler litt innimellom. Men de er ganske "avhengig" av hverandre..😊

Skrevet

Jeg har to jenter med 3 år imellom. De er nå 6 og 9 år. De har lenge vært besteveninner faktisk. Har vært helt fantastisk å se dem, de har et utrolig nært og godt forhold, og svært lite krangling. Nå merker jeg at 9-åringen begynner å bli litt "voksnere" og foretrekker venner på hennes egen alder (var egentlig på tide!) Hun er snill og lar lillesøster henge på, men lillesøster begynner å dette litt av, henger ikke med i leken.

Anonymous poster hash: 4c466...ced
Skrevet

Vokste selv opp med fire års forskjell til min søster. Vi hadde et veldig godt forhold, og det har bare blitt tettere og tettere med årene. Jeg ser på henne som en av mine aller beste venner. 

Blir fire år mellom mine barn, og jeg er spent på om de får et like godt forhold :) 

Tre år synes jeg er ideelt. Vi gikk for tre års forskjell, men naturen bestemmer tydeligvis litt selv også, så det blir fire ;) 

Anonymous poster hash: ce086...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...