Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Saken er at jeg har en ny kjæreste som er bærer av dette. Og jeg har forstått at det er veldig vanlig. Så kommer det jo selvfølgelig opp om jeg skal ta sjansen på å ha sex med han uten kondom? Selvfølgelig ikke hvis han har utbrudd da, men om det skal være oss resten av livet som vi vil så må jeg kanskje bare regne med å få smitte selv? Og hvor ille er det egentlig å ha det? Dere som har det, hvor ofte har dere utbrudd og hvordan arter det seg da? Litt rådvill. Anonymous poster hash: 11d13...2d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Først soler han hvor ofte han er plaget med utbrudd. Jeg for min del har hatt ett utbrudd for ca 6-7år siden. Det var vondt, ingenting å si på det men jeg behandlet det heller ikke. Min mann er ikke blitt smitte, får jeg utbrudd i fremtiden får vi bare droppe å ha sex litt. Altså dette har ikke vært noe problem for vår del 😊 Anonymous poster hash: 0d0c8...69e
Sint naken biltyv Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Hvor ofte pleier han å ha utbrudd? Tror herpes kan smitte utenom utbrudd også? Ring å snakk med legen din. Herpes er ikke noe kult å få!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Min venninne har hatt ett utbrudd for 12 år siden. Ikke hatt det igjen. Mannen er heller ikke smittet. Finnes ingen fasit. MEN å ha herpes er et helvete under utbrudd som jeg har skjønt. Anonymous poster hash: b6185...b87
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Takk for svar dere. Høres ille ut, men samtidig er ikke kondom resten av livet særlig kult heller... Anonymous poster hash: 11d13...2d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Du får antistoffer i deg mot det. Anonymous poster hash: 1db60...c75
Tromsøprinsen Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Jeg har det selv, vært sammen med samboer i 6 år, han har ikke fått det. Jeg har utbrudd noen gangeri året, gjerne når jeg er forkjøla, og da har vi bare ikke sex.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Det kan godt hende at du er bærer av viruset uten å vite om det. Mange som har det har aldri hatt utbrudd og vet det dermed ikke.. Noen er jo selvsagt mye plaget og får utbrudd ved hver mens. Jeg har det og får utbrudd kanskje fem ganger per år. Jeg har vært sammen med mannen i 12 år og han er ikke blitt smittet.. Anonymous poster hash: f79ba...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå