Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Skal legge inn en søknad til neste sommer, og lurer på hvor i Oslo jeg burde bo. Har 1 barn, og skal flytte til Oslo for å studere. Er ikke kjent noen plassen, men grønland? er uaktuelt. Gjerne i et barnevennlig område, sentralt nært barnehage, matbutikker og transport til sentrum og andre steder. Hvor ville dere søkt studentbolig i oslo? Anonymous poster hash: 75fb9...ceb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Ville leid noe privat og ikke studentbolig med barn Anonymous poster hash: 54227...40f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Sogn studentby! Anonymous poster hash: d2b28...965
Gustav Klitt Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Med barn ville jeg ha søkt meg til Sogn, såfremt du kan søke familieleilighet - det vet jeg ikke så mye om, siden jeg bodde der som singel og barnløs og delte kjøkken og bad med fire andre. Men de har bygd ut mye der nylig, så det er kanskje noe familievennlig blant de nye enhetene? Det jeg skulle fram til: koselig område, flere studentbarnehager i umiddelbar nærhet, kort vei til Blindern, kollektivtransport og matbutikker. Bjerke kan vel også fungere, men det kan være litt guffent i Sinsen-området på kveldstid. Kringsjå blir litt usentralt igjen. Grunerløkka (siloen) kanskje litt for mye party? Anker er en ghetto, så det er det bare å glemme.. men det sier du jo selv, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå