Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg skjønner ikke hva som er galt med kroppen min.Jeg har hatt mensen 4 ganger på 1.5mnd og det er par mnd siden jeg slutta med pillene da vi prøver og bli gravid.Jeg har testa og testa men nei ingen graviditet.Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli gravid når jeg hele tiden har mensen?Det er 1uke med mens, 1 uke uten, 2 uker med mens og ei uke uten å nå fikk jeg den sannelig igjen?Hva feiler egentlig kroppen min?Jeg blir så utrolig frustrert Det er ikke mulig?Ja jeg vet at jeg burde dratt til legen for å sjekke, men har ikke summa meg til det ennå, men det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med mensen denne gangen er å bestille en time på GU slik at jeg får sjekket hva som kan være i veien.jeg kan ikke skjønne at det skal være slik?Nei jeg tørr ikke å Google noe som helst for da kommer det sikkert opp både kreft og masse annet.vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget men måtte bare få ut den frustrasjonen jeg går med Anonymous poster hash: c9d64...c1d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Hvis det kun er et par mnd siden du sluttet på pillen så sier det seg selv, det er syklustull,og dette kan du risikere å ha en stund, det er helt vanlig! Men dog veldig frustrerende når man er prøvere! Du får gi kroppen den tiden den trenger, er ikke annet å gjøre også kjøre på med sex så ofte dere klarer, helst annenhver dag i EL uka Lykke til Anonymous poster hash: 07d8b...a54
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Hvis det kun er et par mnd siden du sluttet på pillen så sier det seg selv, det er syklustull,og dette kan du risikere å ha en stund, det er helt vanlig! Men dog veldig frustrerende når man er prøvere! Du får gi kroppen den tiden den trenger, er ikke annet å gjøre også kjøre på med sex så ofte dere klarer, helst annenhver dag i EL uka Lykke til Anonymous poster hash: 07d8b...a54 Vi har sex så ofte som mulig, så det blir annenhver dag pga han er borte på jobb 2 dager i uken. håper jo at det er den såkalte festeblødninga men det tviler jeg på Kan jeg få el selv om det er kluss med mens? Anonymous poster hash: c9d64...c1d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Hvis det kun er et par mnd siden du sluttet på pillen så sier det seg selv, det er syklustull,og dette kan du risikere å ha en stund, det er helt vanlig! Men dog veldig frustrerende når man er prøvere! Du får gi kroppen den tiden den trenger, er ikke annet å gjøre også kjøre på med sex så ofte dere klarer, helst annenhver dag i EL uka :)Lykke til Anonymous poster hash: 07d8b...a54 Vi har sex så ofte som mulig, så det blir annenhver dag pga han er borte på jobb 2 dager i uken.håper jo at det er den såkalte festeblødninga men det tviler jeg på :(Kan jeg få el selv om det er kluss med mens? Anonymous poster hash: c9d64...c1d Ja det kan du men som sagt, det er helt normalt det du går igjennom nå! Anonymous poster hash: 07d8b...a54
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Hvis det kun er et par mnd siden du sluttet på pillen så sier det seg selv, det er syklustull,og dette kan du risikere å ha en stund, det er helt vanlig! Men dog veldig frustrerende når man er prøvere! Du får gi kroppen den tiden den trenger, er ikke annet å gjøre også kjøre på med sex så ofte dere klarer, helst annenhver dag i EL uka :)Lykke til Anonymous poster hash: 07d8b...a54 Vi har sex så ofte som mulig, så det blir annenhver dag pga han er borte på jobb 2 dager i uken.håper jo at det er den såkalte festeblødninga men det tviler jeg på :(Kan jeg få el selv om det er kluss med mens? Anonymous poster hash: c9d64...c1d Ja det kan du men som sagt, det er helt normalt det du går igjennom nå! Anonymous poster hash: 07d8b...a54 godt og høre det da Hvis det kun er et par mnd siden du sluttet på pillen så sier det seg selv, det er syklustull,og dette kan du risikere å ha en stund, det er helt vanlig! Men dog veldig frustrerende når man er prøvere! Du får gi kroppen den tiden den trenger, er ikke annet å gjøre også kjøre på med sex så ofte dere klarer, helst annenhver dag i EL uka :)Lykke til Anonymous poster hash: 07d8b...a54 Vi har sex så ofte som mulig, så det blir annenhver dag pga han er borte på jobb 2 dager i uken.håper jo at det er den såkalte festeblødninga men det tviler jeg på :(Kan jeg få el selv om det er kluss med mens? Anonymous poster hash: c9d64...c1d Ja det kan du men som sagt, det er helt normalt det du går igjennom nå! Anonymous poster hash: 07d8b...a54 Godt og høre det da Da senker jeg skuldrene litt mere, og ringer og bestiller time til GU på mandagen for nye celleprøver Anonymous poster hash: c9d64...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå