Gå til innhold

TJOHEI, er Magic Mike noe å se da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmen altså?

Anonymous poster hash: 906eb...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa på spøk til gubben at han kunne ladet ned filmen, jeg har jo fått med meg hva den handler om! Så nå blir det litt mannestripping med mannen ved min side :P

Skrevet

Jeg sa på spøk til gubben at han kunne ladet ned filmen, jeg har jo fått med meg hva den handler om! Så nå blir det litt mannestripping med mannen ved min side :PAnonymous poster hash: 906eb...4a4

Laste ned,hihi ;)

Skrevet

Nei. Filmen er sykt dårlig og full av pinlige og gufne menn som vrikker rundt. Skikkelig søppel.

Anonymous poster hash: 82f56...40e

Skrevet

Jeg gledet meg til å se den, men jeg holdt ikke ut lenge før jeg bare slo av. Syntes ikke den var bra i det hele tatt.

Anonymous poster hash: a27f4...18b

Skrevet

Nei. Filmen er sykt dårlig og full av pinlige og gufne menn som vrikker rundt. Skikkelig søppel.Anonymous poster hash: 82f56...40e

Vel, time will show ;)

Skrevet

Filmen er ikke bra i seg selv. Handlingen er meningsløs.

Men! Det er deilige menn som danser på såpass erotisk vis at man sikler litt i sofaen. Det er alltid en god fredag!

Skrevet

JA! Jeg har en hemmelig dvd gjemt i toalettsakene mine, og tar den frem iblant. He he.

Anonymous poster hash: ed451...aa4
Skrevet

JA! Jeg har en hemmelig dvd gjemt i toalettsakene mine, og tar den frem iblant. He he. Anonymous poster hash: ed451...aa4

Oooh, lyst å dele hva den inneheld da :P?

Skrevet

JA! Jeg har en hemmelig dvd gjemt i toalettsakene mine, og tar den frem iblant. He he. Anonymous poster hash: ed451...aa4

Oooh, lyst å dele hva den inneheld da :P?

Jeg gjetter "Magic Mike"...

Skrevet

Oooh, lyst å dele hva den inneheld da :P?Anonymous poster hash: 906eb...4a4

Jeg gjetter "Magic Mike"...Anonymous poster hash: 82f56...40e

Hahaha, det var jeg som leste dem og ikke den, trodde hu hadde flere godesaker av dvd'er ;)

Skrevet

Ha ha- ja jeg mente at jeg har "Magic Mike"-dvd'en! Klosset formulert av meg. Channing Tatum ser ut som et kjøtthue av dimensjoner, men han er veldig, veldig sexy i denne delvis selvbiografiske filmen. El Slurpo!

Hilsen stolt eier av "Magic Mike"-dvd'en.

Skrevet

Ha ha- ja jeg mente at jeg har "Magic Mike"-dvd'en! Klosset formulert av meg. Channing Tatum ser ut som et kjøtthue av dimensjoner, men han er veldig, veldig sexy i denne delvis selvbiografiske filmen. El Slurpo! Hilsen stolt eier av "Magic Mike"-dvd'en. Anonymous poster hash: ed451...aa4

hihi ;)

Skrevet

Å ja, den er kjempesjarmerende - ble utrolig positivt overraska. Meningsløs kanskje men herlig underholdning. Se den!

Anonymous poster hash: 28655...129

Skrevet

Den minner litt om 'Pretty Woman' i det at den omhandler en "hooker with a heart of gold", bortsett fra at det er en mann denne gangen. 

Filmen er et fenomen. Se den!

Hilsen den stolte eieren.

Skrevet

..og om du er i tvil kan du se dette klippet.

Siste innlegg fra den stolte eier. Helt sant!  :wub:

Skrevet

Siste innlegg fra den stolte eier. Helt sant! :wub:

Det er bare så innmari ekkelt, kleint, lite mandig og grenseløst pinlig!

Skrevet

Siste innlegg fra den stolte eier. Helt sant! :wub:Anonymous poster hash: ed451...aa4

Det er bare så innmari ekkelt, kleint, lite mandig og grenseløst pinlig!Anonymous poster hash: 82f56...40e

da har man sofapute å gjemme seg bak vettu ;)

Skrevet

Oj kleint , og ekkelt hehe. Er alt så tacky? Og g- string?? Omg

Anonymous poster hash: 28cd0...f57

Skrevet

..og om du er i tvil kan du se dette klippet. https://www.youtube.com/watch?v=JbIvOf0Xmzo  Siste innlegg fra den stolte eier. Helt sant!  :wub:Anonymous poster hash: ed451...aa4

Ohlalalala, ble hett her gitt ;)

Skrevet

Siste innlegg fra den stolte eier. Helt sant! :wub:Anonymous poster hash: ed451...aa4

Det er bare så innmari ekkelt, kleint, lite mandig og grenseløst pinlig!Anonymous poster hash: 82f56...40e

Og hvorfor vil man se på en film man ikke klarer å se på, men må sitte gjemt bak en sofapute?

Skrevet

da har man sofapute å gjemme seg bak vettu ;)Anonymous poster hash: 906eb...4a4

Og hvorfor vil man se på en film man ikke klarer å se på, men må sitte gjemt bak en sofapute?Anonymous poster hash: 82f56...40e

Sittet jo med er halvt øye over puta da :) mange filmer jeg sitter sånn, spesielt skrekkfilmer :)

Skrevet

Og hvorfor vil man se på en film man ikke klarer å se på, men må sitte gjemt bak en sofapute?

Kanskje hun skal sitte på den så hun ikke sklir av sofaen?   :P 

Hilsen den stolte eier osv.

Skrevet

..og om du er i tvil kan du se dette klippet.Siste innlegg fra den stolte eier. Helt sant! :wub:Anonymous poster hash: ed451...aa4

da har man sofapute å gjemme seg bak vettu ;)Anonymous poster hash: 906eb...4a4
Og hvorfor vil man se på en film man ikke klarer å se på, men må sitte gjemt bak en sofapute?Anonymous poster hash: 82f56...40e

Kanskje hun skal sitte på den så hun ikke sklir av sofaen?   :P  Hilsen den stolte eier osv. Anonymous poster hash: ed451...aa4
Vel sagt,hihih :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...