Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Vi har flyttet inn i et nytt hus. Skulle få innflyttningsgave av en felles bekjent av oss og svigermor. Hun som skulle gi gaven til svigermor siden vi var borte onsdag-torsdag. Innflyttingsgaven er en stor blomst som går opp til taket. Samboer er hos moren sin og får to små blomster. Jeg tenker at dette var vel noe mer blomster vi skulle få, men idag når vi er hos svigermor, ser jeg at blomsten er gødt plassert i hennes stue, og hun har skjært de to små blomstene av den store som hun har gitt til meg... Vil si at hun har tatt innflyttningsgaven, og heller gitt meg to små istedenfor... Ingenting å reagere på, eller er det lov og tenke litt på det? Anonymous poster hash: 2199c...53b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Hehe, det var veldig spesielt! Anonymous poster hash: f21fe...7c9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Hun som skulle gi gaven, ga den til svigermor slik at hun skulle gi den videre...* Anonymous poster hash: 2199c...53b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Da tror jeg at jeg hadde tatt en telefon til den bekjente og takket for de to små blomstene, at de var veldig fine. Så får det bli mellom den bekjente og svigermor. Men fy for en svigermor, smålig og grådig gribb! Anonymous poster hash: 57348...282
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Rimelig spesielt. På grensen til sykt. Har hun andre særheter denne damen? Tror jeg ville passet på å få sagt det til den som har gitt gaven om det er en svigermor kjenner. Anonymous poster hash: fd96e...3a0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Ta et bilde av de to små blomstene og send det til hun som du skulle få de av. Skriv tusen takk:-) Anonymous poster hash: 48511...637
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Hadde også "kastet meg" på tlf til den bekjente og takket for de to fine blomstene. Mange rara mennesker rundt omkring. Anonymous poster hash: 3748c...d82
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Haha. Busted! Svigermora di vet garantert ikke at du visste om gaven, og vet hun det så er hun stokk dum. Dette er som å bake en kake til noen men å spise opp halvparten før man gir den bort. Anonymous poster hash: 4f809...0d6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Hun visste om det. Var hun som fortalte hva det var i gave også. Svigerfar var med å henta den og de skulle egentlig la den stå ute til neste dag, men da hadde hun sagt at det var best å ta den inn så fikk hun se hva hun gjorde senere... Tydeligvis har hun tenkt på dette litt... Anonymous poster hash: 2199c...53b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 What?? Meeeget spesielt..... Anonymous poster hash: d8b09...88c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Jøss.. Hadde tatt med de to små tilbake og sagt hun må ha gitt dere feil, men at det er helt griet at hun har tatt avleggere. Anonymous poster hash: 36697...b32
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Siden hun viste om det er så er hun teit, sånn gjør man ikke! Anonymous poster hash: 4f809...0d6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Temmelig frekt! Hva sier mannen din om dette? Anonymous poster hash: 0eccc...9bb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Dette var meget spesielt. Hadde helt klart takket veldig pent for de to blomstrene, gjerne med bilde av de pent plassert i det nye hjemmet. ver takknemlig og så får det være på svigermors samvittighet resten. Anonymous poster hash: 622db...0b0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #15 Skrevet 30. august 2014 Haha, hva sa mannen din til dette?? Anonymous poster hash: d0152...e5c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #16 Skrevet 30. august 2014 Vil gjerne at du holder oss oppdatert med fortsettelsen... Anonymous poster hash: 5f351...5bc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #17 Skrevet 30. august 2014 Slikt gjør man ikke mot barnet sitt! (Eller mot noer andre) Anonymous poster hash: 7c95a...501
soleia Skrevet 30. august 2014 #18 Skrevet 30. august 2014 Og mannen din (eller du) kan ikkje ha uttalt at det var ein gedigen plante, og lurt på kva de skulle gjere med den eller plassere den? Ellers var det jo ein veldig sær ting å gjere. Eg hadde nok spurt svigermor kvifor ho beheldt gåva dykkar, og på den måten gjeve ho sjansen til å forklare seg og gje dykk planten dykkar, framfor å innvolvere gjevaren slik det vert foreslått ovanfor. Det kan hende det verka som ein grei ting å gjere i hennar hovud. Å snakke saman er som regel den beste løysinga, framfor å hause opp til ein større konflikt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #19 Skrevet 30. august 2014 Jeg spurte samboer om han hadde sagt at den var for stor, slik at vi ikke hadde plass... men han har ikke nevnt noe.. Jeg ble sjokkert mens samboer sier at han egentlig ikke er sjokkert over dette... Normalt mener han, når det gjeldee henne.. hi Anonymous poster hash: 2199c...53b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #20 Skrevet 30. august 2014 Det jeg hadde gjort var å ta en tur til dette kvinnemennesket, banke på, gå inn og si "jeg skal bare hente blomsten min :)", hente blomsten og dra hjem. Så får hun stå der med sin sorte samvittighet, Anonymous poster hash: 5a8fa...9b8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #21 Skrevet 30. august 2014 Ville sagt noe sånn som at nå er dere kommet skikkelig i hus så nå har dere funnet plass til blomsten. Takk for at hun har passet på den store for dere, og spurt om hun ville hatt en av de små som "takk for bryet" Anonymous poster hash: c1fa8...ffa
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #22 Skrevet 30. august 2014 Jeg opplevde omtrent det samme for noen aar tilbake; I leiligheten over oss bodde en kjent, norsk skuespillerinne, og en dag da jeg kom hjem fra jobben sto det en lapp paa doera om at hun hadde tatt imot noen blomster for meg. Ok. Jeg gikk opp til henne og banket paa doera og sa hva det gjaldt. Hun sa hun hadde satt blomstene i vann. Jeg takket for det, og ventet paa at hun skulle hente dem. Hun bare glodde paa meg. "Vil du ha dem?!" Spurte hun vantro. Jeg sa at ja, de var jo sendt til meg, saa det ville jeg gjerne. Da huffet hun litt, rullet med oeynene og ble borte i noen minuttet foer hun kom med den store, fine buketten min, sur som pokker. Hva i helvete er i veien med folk?! Anonymous poster hash: 0eccc...9bb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #23 Skrevet 30. august 2014 Ja, si det, litt sårt. Var der idag på familliemiddag og hun gå meg og svigerinnen min en blomst hver. Svigerinnen min spørr hvilken det er og får til svar at det var av den store. Jeg spørr senere om jeg ikke allerede hadde fått av den. Men nei, de to små jeg fikk var en annen rase. Men at den jeg fikk idag ville bli like stor som den inne hos henne om noen år... Lurer på om hun mener jeg er dum. Når hun gang på gang var glad over at jeg skulle få den og sa jeg var heldig. Om jeg nevner noe til henne så sier hun at samboer har sagt at jeg ikke skulle ha den - noe han ikke har sagt... Dette vet jeg imed det har skjedd ved andre episoder at hun skylder på at han sa slik... Når han i virkeligheten ikke har sagt noe.. :-( Anonymous poster hash: 2199c...53b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #24 Skrevet 30. august 2014 Ja, si det, litt sårt. Var der idag på familliemiddag og hun gå meg og svigerinnen min en blomst hver. Svigerinnen min spørr hvilken det er og får til svar at det var av den store. Jeg spørr senere om jeg ikke allerede hadde fått av den. Men nei, de to små jeg fikk var en annen rase. Men at den jeg fikk idag ville bli like stor som den inne hos henne om noen år... Lurer på om hun mener jeg er dum. Når hun gang på gang var glad over at jeg skulle få den og sa jeg var heldig. Om jeg nevner noe til henne så sier hun at samboer har sagt at jeg ikke skulle ha den - noe han ikke har sagt... Dette vet jeg imed det har skjedd ved andre episoder at hun skylder på at han sa slik... Når han i virkeligheten ikke har sagt noe.. :-( Anonymous poster hash: 2199c...53b Beklager, men dette var vanskelig aa forstaa for meg. Anonymous poster hash: 0eccc...9bb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #25 Skrevet 30. august 2014 Jeg opplevde omtrent det samme for noen aar tilbake; I leiligheten over oss bodde en kjent, norsk skuespillerinne, og en dag da jeg kom hjem fra jobben sto det en lapp paa doera om at hun hadde tatt imot noen blomster for meg. Ok. Jeg gikk opp til henne og banket paa doera og sa hva det gjaldt. Hun sa hun hadde satt blomstene i vann. Jeg takket for det, og ventet paa at hun skulle hente dem. Hun bare glodde paa meg. "Vil du ha dem?!" Spurte hun vantro. Jeg sa at ja, de var jo sendt til meg, saa det ville jeg gjerne. Da huffet hun litt, rullet med oeynene og ble borte i noen minuttet foer hun kom med den store, fine buketten min, sur som pokker. Hva i helvete er i veien med folk?! Anonymous poster hash: 0eccc...9bb Hvem hvem?? 😉 Anonymous poster hash: 93996...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå