Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Er dere ikke redde for at noen skal kjenne dere igjen? Husker aldri hvilke tråder jeg svarer på og tenker dermed at noen med tilstrekkelige fritidsproblemer kunne lagt sammen to og to. Tenker at det hadde vært flaut å bli gjenkjent. Noen her dette har skjedd med og som ikke bryr seg? Anonymous poster hash: 2d10d...467
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Må legge til at jeg er dønn ærlig her inne, synes det er litt av vitsen. Begrenser da nicket dere så dere ikke får sagt deres ærlige mening? Anonymous poster hash: 2d10d...467
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Bryr meg ikke. Har både hatt venner og familie som har vært her inne og kjent meg igjen. Har også møtt mange hyggelige damer her inne irl
Berta_78 Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg skriver aldri om hendelser eller forhold som kunne røpe noe om hvem jeg er. Ikke som anonym heller - alt lagres på Internett.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Bryr meg ikke. Har både hatt venner og familie som har vært her inne og kjent meg igjen. Har også møtt mange hyggelige damer her inne irl Men sier du da rett ut hva du mener om ting? Eller føler du at det blir kleint? Anonymous poster hash: 2d10d...467
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 (endret) Har ingen problemer med å bli gjenkjent. Jeg står for det jeg skriver her, og ser ikke noe problem i at naboen kan komme til å skjønne at det er meg. Jeg er den samme uansett om folk vet eller ikke. Men svarer anonymt de (få) gangene jeg beskriver folk eller situasjoner som kan identifisere og/eller sette andre rundt meg i et negativt lys. Går forøvrig utffra at jeg allerede er blitt gjenkjent, så sær som jeg er. Endret 29. august 2014 av PrinsesseHengepupp
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Jeg skriver aldri om hendelser eller forhold som kunne røpe noe om hvem jeg er. Ikke som anonym heller - alt lagres på Internett. Mye å holde styr på da, men ja, ser poenget ditt :-) Anonymous poster hash: 2d10d...467
Elsker livet Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Jeg kan jo risikere å bli gjenkjent, men de som kjenner meg kjenner meg. Det endrer ikke så mye. Men jeg ønsker ikke å legge ut informasjon om hvilken bygd jeg bor i, hva jeg heter og telefonnummeret mitt slik at helt ukjente kan ringe på døra mi. Jeg beskytter meg også litt med å vri litt på detaljene. Jeg har f.eks ikke røde rhododenron i hagen, men lilla.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Det skal ikke mye til for å kjenne igjen folk her. Jeg har kjent igjen flere fra irl basert på informasjon, og jeg er ikke mye på dib. Selv er jeg forsiktig når jeg legger igjen informasjon. Ofte endrer jeg fakta til det uigjenkjennelige hvis jeg legger inn et innlegg anonymt også. Er det noe som kan identifisere meg, svarer jeg heller anonymt. Anonymous poster hash: 9a5b5...1d7
Jezebel Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Når jeg signerer med nick skriver jeg utelukkende ting jeg står for og ting jeg er komfortabel med at folk (med fritidsproblemer) får vite. Alt annet signeres anonym.
Sint naken biltyv Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Nei det bekymrer meg ikke om noen skulle finne ut hvem jeg er. Er jo så få gale mennesker som bor oppi nord her så en eller annen gang finner sikkert noen ut hvem jeg er. Jeg står for det jeg skriver så greit om folk finner er ansikt å sette på meningene;-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Har ingen problemer med å bli gjenkjent. Jeg står for det jeg skriver her, og ser ikke noe problem i atnnaboen kan komme til å skjønne at deteermmeg. Jeg er den samme uansett om folk vet eller ikke. Men svarer anonymt de (få) gangene jeg beskriver folk eller situasjoner som kan identifisere og/eller sette andre rundt meg i et negativt lys. Går forøvrig utffra at jeg allerede er blitt gjenkjent, så sær som jeg er. Så hvis noen i dine øyne har f. Eks en håpløs mann og det beste for alle hadde vært om han forsvant så ville du sagt det sånn? Eller pynter du på det med "gjøre som du føler for " og slikt? Anonymous poster hash: 2d10d...467
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Har ingen problemer med å bli gjenkjent. Jeg står for det jeg skriver her, og ser ikke noe problem i atnnaboen kan komme til å skjønne at deteermmeg. Jeg er den samme uansett om folk vet eller ikke. Men svarer anonymt de (få) gangene jeg beskriver folk eller situasjoner som kan identifisere og/eller sette andre rundt meg i et negativt lys. Går forøvrig utffra at jeg allerede er blitt gjenkjent, så sær som jeg er. Så hvis noen i dine øyne har f. Eks en håpløs mann og det beste for alle hadde vært om han forsvant så ville du sagt det sånn? Eller pynter du på det med "gjøre som du føler for " og slikt? Anonymous poster hash: 2d10d...467 Jeg er ikke så pyntete av meg, nei.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Har ingen problemer med å bli gjenkjent. Jeg står for det jeg skriver her, og ser ikke noe problem i atnnaboen kan komme til å skjønne at deteermmeg. Jeg er den samme uansett om folk vet eller ikke. Men svarer anonymt de (få) gangene jeg beskriver folk eller situasjoner som kan identifisere og/eller sette andre rundt meg i et negativt lys. Går forøvrig utffra at jeg allerede er blitt gjenkjent, så sær som jeg er. Så hvis noen i dine øyne har f. Eks en håpløs mann og det beste for alle hadde vært om han forsvant så ville du sagt det sånn? Eller pynter du på det med "gjøre som du føler for " og slikt? Anonymous poster hash: 2d10d...467 Jeg er ikke så pyntete av meg, nei. Hm... så deilig det må være :-) Anonymous poster hash: 2d10d...467
Gjest Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 Bryr meg ikke. Om folk kjenner meg igjen her inne, så javel!
Berta_78 Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Jeg skriver aldri om hendelser eller forhold som kunne røpe noe om hvem jeg er. Ikke som anonym heller - alt lagres på Internett.Mye å holde styr på da, men ja, ser poenget ditt :-) Anonymous poster hash: 2d10d...467 Yup. Jeg skriver ganske mange innlegg. Men så leser jeg gjennom før jeg poster, og sletter veldig mange av dem. Av og til holder det å ha skrevet noe for å få det ut!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 Nei det bekymrer meg ikke om noen skulle finne ut hvem jeg er. Er jo så få gale mennesker som bor oppi nord her så en eller annen gang finner sikkert noen ut hvem jeg er. Jeg står for det jeg skriver så greit om folk finner er ansikt å sette på meningene;-) Ja, du får jo sagt det og. Er ofte enig med deg men orker ikke å krangle i vei. Da er det lettere å være anonym. Anonymous poster hash: 2d10d...467
valkyrien Skrevet 29. august 2014 #18 Skrevet 29. august 2014 Har ingen problemer med å bli gjenkjent. Jeg står for det jeg skriver her, og ser ikke noe problem i at naboen kan komme til å skjønne at det er meg. Jeg er den samme uansett om folk vet eller ikke. Men svarer anonymt de (få) gangene jeg beskriver folk eller situasjoner som kan identifisere og/eller sette andre rundt meg i et negativt lys. Går forøvrig utffra at jeg allerede er blitt gjenkjent, så sær som jeg er. Samme som jeg tenker
Nodisc Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 Skriver ikke noe her inne som jeg ikke ville sagt foran vedkommende jeg evt skriver om, heller ikke noe som bryter tillit til noen. Regner ikke med at jeg blir gjenkjent, siden jeg ikke skriver så mye privat uansett.
PeppaPig Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Har ingen problemer med å bli gjenkjent. Jeg står for det jeg skriver her, og ser ikke noe problem i at naboen kan komme til å skjønne at det er meg. Jeg er den samme uansett om folk vet eller ikke. Men svarer anonymt de (få) gangene jeg beskriver folk eller situasjoner som kan identifisere og/eller sette andre rundt meg i et negativt lys. Som om jeg skulle sagt det selv.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #21 Skrevet 29. august 2014 Jeg legger aldri ut info om meg selv eller noen under nick. De trådene svarer jeg anonymt på. Anonymous poster hash: d1f35...39b
Urwa Skrevet 29. august 2014 #22 Skrevet 29. august 2014 (endret) Mange av vennene mine hva nicket mitt er her inne. Ikke noe hemmelig😉 Endret 29. august 2014 av Urwa
*SommerFrisk* Skrevet 29. august 2014 #23 Skrevet 29. august 2014 Jeg utleverer meg aldri på den måten at det går an og kjenne meg igjen. At noen kjenner igjen nicket mitt fra en tråd til en annen tar jeg ikke tungt. Jeg svarer alltid ærlig og står for det jrg mener og sier, så drt bekymrer meg ikke nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå