Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Min 7åring må inn kl 19:30. Men ser at flere av de andre barna fortsatt er ute å leker, å nå har sønnen min lagt seg. Er jeg veldig streng? Anonymous poster hash: 509b8...5c5
suseduse Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Min gutt i 3.klasse må inn innen 8, og er i dusjen nå før senga skal treffes. Mange her som har barna ute til ganske seint her. I sommer fikk han noen ganger være litt lengere ute, men ikke så mye. Syns 8 er seint nok. Er først nå han får være så lenge ute, før var det 7-7.30
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Jeg syns det hørtes helt greit ut for ein 7-åring. Når han fortsatt er såpass liten så er det bedre for han å ha en noenlunde normal rytme i helgene istedenfor å måtte snu helt tilbake på mandagen igjen. Egentlig bør jo alle holde lik rytme i helgene som i ukedagene.... Anonymous poster hash: b77e5...0a3
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Samme som i ukedagene, enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Kommer an på. På fine sommerkvelder dersom nabobarna koser seg sammen ute kan de godt være ute til 21-22. 7 åringen skal legge seg nå. Vi koser oss gjerne med spill eller film og sitter lengre oppe når det ikke er skole dagen etter Anonymous poster hash: 09d76...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå