Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Det er nå 10 mnd siden fødsel og jeg klarer fremdeles ikke lukten av det jeg spydde mest av! (Kanel og shampo..) Er dette noe som vil gå over? Anonymous poster hash: f98ef...3ae
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Jeg kan enda ikke lukte/brue håndsåpen vi hadde på badet under svangerskapet, det er 15 mnd siden fødselen. Får helt panikk hvis jeg er hos noen som har helt denne såpen over på egne dispensere og jeg vasker hendene med den. Da kan jeg gå rundt å brekke meg resten av dagen Anonymous poster hash: f2fa3...cc1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 De få tingene jeg orket å drikke/spise da jeg var dårlig, orker jeg fortsatt ikke tanken på å få i meg og min yngste er 4 år... Men reagerer heldigvis ikke på lukter. Anonymous poster hash: 58f7f...e65
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Det kan nok dessverre sitte igjen i mange år. Jeg har også noen barnesanger (fra filmer) jeg blir dårlig av å høre fordi minste så så mye på den filmen under svangerskapet med lillesøstra. Anonymous poster hash: 2f214...4c4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Jeg klarer ikke instagram eller what does the fox say etter kvalmen... Og det er flere ting som jeg blir dårlig av den dag i deg, men starter å bli litt bedre :-) Anonymous poster hash: 070b9...3b9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Jeg tåler ikke mat av type "Rett i koppen" etter min første graviditet for 9 år siden. Jeg var ikke kvalm, men det ble plutselig bare så ekkelt Anonymous poster hash: 7f483...a2e
Leirha Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Usikker om det går over.Jeg ble veldig kvalm med førstemann, kastet opp av lukten nylaga pomfri.Dette blir jeg fortsatt dårlig av.Gutten er nå 17 år.Med andremann kastet jeg opp av mannens beste parfyme som jeg EEEELSKET, jidag blir jeg dårlig bare jeg enser noen har den på seg. Med tredjemann ble jeg veldig kvalm av "clean cottin" lukt, det er en parfyme som heleter det, men den lukte som nyvasket og sommertørket klær,.Blir galkvalm av den lukten enda, gutten er over 2 år nå.SÅ beklager å måtte si det, er ikke sikkert det forsvinner.Det har ihvartfall ikke gjort det hos meg, men jeg kaster ikke opp lenger da.Hm, virker som en dårlig ide å bli gravid igjen gitt.For meg altså.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Vel jeg brakk meg bare noen sa ordet "kylling", enda jeg likte det før svangerskapet. Men noen uker etter fødselen var jeg tilbake til normalen
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 5 år etter holder jeg enda på å kaste opp av makrell i tomat, selv om det var det beste jeg viste før første graviditet!Andre graviditet fikk jeg dilla på kokoskremen fra the body shop, men nå fordrar jeg ikke lukta og blir kvalm av lukta Anonymous poster hash: 01f01...230
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Vel, da er det takk og forvel til kanelboller iallefall. Men bra å høre at det ikke bare er meg! Anonymous poster hash: f98ef...3ae
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Jeg klarer enda ikke egg og mariekjeks, 10 år siden graviditeten Anonymous poster hash: dcc80...a5d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 5 år etter holder jeg enda på å kaste opp av makrell i tomat, selv om det var det beste jeg viste før første graviditet! Andre graviditet fikk jeg dilla på kokoskremen fra the body shop, men nå fordrar jeg ikke lukta og blir kvalm av lukta Anonymous poster hash: 01f01...230 Makrell i tomat her og. 8 år siden, så løpet er nok kjørt... Anonymous poster hash: fe788...52b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Min sønn blir 10 år i september og jeg greier fremdeles ikke lukten/synet av bløtkokt egg.. Anonymous poster hash: 9f028...b6c
Fashionista Skrevet 30. august 2014 #14 Skrevet 30. august 2014 Jeg strevde lenge med å spise vanlig gulrot etter HG-svangerskap. Spydde helt sykt av det en gang og ble så sår i halsen at jeg kjente blodsmak i flere dager etterpå....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #15 Skrevet 30. august 2014 Jeg kan ikke spise pannekaker. Og det er åtte år siden jeg fikk sønnen min. Lano-lukt var også en lukt jeg ikke klarte på lenge. Av lyder så er det en ringetone som samsung hadde/har. Anonymous poster hash: 9d38b...5cd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #16 Skrevet 30. august 2014 Var lenge jeg ikke klarte taco, sikkert et år etter fødsel. Epler sliter jeg med den dag i dag, 9 år etter. Anonymous poster hash: 2bf0c...cdd
me_87 Skrevet 30. august 2014 #17 Skrevet 30. august 2014 Lukten av pesto blir jeg forsatt utrolig kvalm av å det er nå snart 3 år siden jeg fikk barn. Før jeg var gravid så var pesto en klar favoritt
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #18 Skrevet 30. august 2014 Vi hadde en så blokk som hang i toalettet når jeg ble gravid for 13 år siden. Når jeg kommer til noen som har denne i toalettet kan jeg ikke tisse der uten å gå ut for å trekker pusten, løpe inn, tisse, ut og puste, inn og vaske hender, ut og puste igjen 😂 TRETTEN ÅR! Hahah.. For jævlig. Kanelen var det 4 år siden jeg måtte kvitte meg med for alltid 😉 Anonymous poster hash: 116d1...dc3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #19 Skrevet 30. august 2014 Vaskepulver og lukten av nyvaskete tøy, godlukt fra menn generelt får meg dårlig (det sier seg selv at jeg har et stort problem i årene fremvoer :-O ) Såpelukter som sjampo håndsåpe, og vaskemiddeler... usj, spyr av det. Før ELSKET jeg disse luktene :-( Anonymous poster hash: 331ff...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå