smurfis Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 "Kul ting for barn" Liksom. http://dingsy.no/riderideranke.html
Odine! Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 En slik en har jeg aldri savnet. Den tar jo all spontaniteten vekk fra Ride Ranke.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg ler meg skakk! "PS. Kommer ikke med hestelukt" Anonymous poster hash: 2db98...42d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Hvordan får barn i dag dårlig fantasi tro? Anonymous poster hash: 56f82...8a7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Gyngesauen vår har blitt brukt til ridning- ikke noe problem å få den til å bli hest! Anonymous poster hash: 56f82...8a7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Hahaha, for ett teit produkt.. I samme gata som ipad-do Anonymous poster hash: b6140...392
storepus Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Hehehe, det var jo mange snasne produkter på den siden der da. Likte spesielt godt det grill forkle og 80 talls mobilen
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber. Tenkte akkurat det samme! Pedoleke...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Haha http://dingsy.no/ostrich-pillow.html?nosto=nosto-page-footer Anonymous poster hash: a09f5...a3f
Gjest mphs Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Haha http://dingsy.no/ostrich-pillow.html?nosto=nosto-page-footer Anonymous poster hash: a09f5...a3f å hallo. Ler meg skakk her
*Miss Marple* Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber. Akkurat det skjønner jeg ikke? Hva er pedofilt med å ride ranke? Med eller uten hestehode. Hadde dere hatt samme tanke om illustrasjonsbildet var med en dame?
Fertila Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 He he... Ikke bare gyngehesten som var teit. Sjekk denne også: http://dingsy.no/shreddies.html
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 Haha http://dingsy.no/ostrich-pillow.html?nosto=nosto-page-footer Anonymous poster hash: a09f5...a3f E.T. phone home .... Anonymous poster hash: 08346...e61
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber.Akkurat det skjønner jeg ikke? Hva er pedofilt med å ride ranke? Med eller uten hestehode. Hadde dere hatt samme tanke om illustrasjonsbildet var med en dame? skjønner det heller ikke. Har ofte sønnen min på 10 mnd på låret mitt og synger ride ride ranke. Er jeg pedofil da? Skal man ikke lenger ha ungen sin på fanget? Hva blir det neste? Er jeg pedofil som ofte klemmer og kysser på ungen min? Syns ikke at hesten er nødvendig. Anonymous poster hash: 33bec...e15
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 He he... Ikke bare gyngehesten som var teit. Sjekk denne også: http://dingsy.no/shreddies.html Hva kan jeg vaske øynene med? Det bildet her var veldig forstyrrende... Anonymous poster hash: 3cfa6...dcc
smurfis Skrevet 29. august 2014 Forfatter #18 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber.Akkurat det skjønner jeg ikke? Hva er pedofilt med å ride ranke? Med eller uten hestehode. Hadde dere hatt samme tanke om illustrasjonsbildet var med en dame? skjønner det heller ikke. Har ofte sønnen min på 10 mnd på låret mitt og synger ride ride ranke. Er jeg pedofil da? Skal man ikke lenger ha ungen sin på fanget? Hva blir det neste? Er jeg pedofil som ofte klemmer og kysser på ungen min? Syns ikke at hesten er nødvendig. Anonymous poster hash: 33bec...e15 Nå tar du litt av..klemming og kyssing har da ingenting med det bildet å gjøre. Det var hestehode som var utslagsgivende for meg. Hadde sett akkurat like merkelig ut om det var ei dame.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber.Akkurat det skjønner jeg ikke? Hva er pedofilt med å ride ranke? Med eller uten hestehode. Hadde dere hatt samme tanke om illustrasjonsbildet var med en dame? skjønner det heller ikke. Har ofte sønnen min på 10 mnd på låret mitt og synger ride ride ranke. Er jeg pedofil da? Skal man ikke lenger ha ungen sin på fanget? Hva blir det neste? Er jeg pedofil som ofte klemmer og kysser på ungen min? Syns ikke at hesten er nødvendig. Anonymous poster hash: 33bec...e15 Nå tar du litt av..klemming og kyssing har da ingenting med det bildet å gjøre. Det var hestehode som var utslagsgivende for meg. Hadde sett akkurat like merkelig ut om det var ei dame. Så et hestehode er pedofilt, forklar! Anonymous poster hash: 33bec...e15
Jordbærblomst Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Jeg er ikke i stand til å se hva som er pedofilt?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #21 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber. Tenkte akkurat det samme! Pedoleke... Haha, jeg også! Anonymous poster hash: a717a...a99
smurfis Skrevet 29. august 2014 Forfatter #24 Skrevet 29. august 2014 Umiddelbare pedovibber.Akkurat det skjønner jeg ikke? Hva er pedofilt med å ride ranke? Med eller uten hestehode. Hadde dere hatt samme tanke om illustrasjonsbildet var med en dame? skjønner det heller ikke. Har ofte sønnen min på 10 mnd på låret mitt og synger ride ride ranke. Er jeg pedofil da? Skal man ikke lenger ha ungen sin på fanget? Hva blir det neste? Er jeg pedofil som ofte klemmer og kysser på ungen min? Syns ikke at hesten er nødvendig. Anonymous poster hash: 33bec...e15 Nå tar du litt av..klemming og kyssing har da ingenting med det bildet å gjøre. Det var hestehode som var utslagsgivende for meg. Hadde sett akkurat like merkelig ut om det var ei dame. Så et hestehode er pedofilt, forklar! Anonymous poster hash: 33bec...e15 Bildet gav meg den følelsen, kan ikke forklare det noe mer enn det. Et hestehode spent fast på et voksent kne.. Det var jo ikke bare jeg som fikk den følelsen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #25 Skrevet 29. august 2014 Dro på smilebåndet et par ganger når jeg surfa den siden Anonymous poster hash: ef591...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå