Lille krøll Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jenta på snart 2 er veldig masete på "mamma" eller "pappa". Jeg og mannen er uenige i om man skal svare hver gang eller ikke. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Bare vent, det blir mye verre. Jeg blør fra ørene innimellom. Min er 4. Men det går over Anonymous poster hash: 5fcb6...d67
Lille krøll Skrevet 29. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2014 Spørsmålet var jo om du svarer hver gang eller ikke. Ikke hvorvidt det blir bedre eller verre.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg vet ikke hva som er riktig, men jeg prøver å svare hver gang. Noen ganger sier jeg at nå må han slutte å spørre så mye en stund og heller gå og leke litt, for jeg er sliten i ørene. Det funker av og til. Anonymous poster hash: d0fa6...db6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Jeg svarer hver gang! Anonymous poster hash: 9b0c1...211
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Det hender at jeg ber om masefri, for eksempel mens jeg lager middag. Har også bedt om spørsmålsfri. Sier gjerne til gutten at på lik linje som hans ikke liker at jeg maser på han mens han leker, så foretrekker jeg å få jobbet i fred (og særlig kjørt bilen i rushtiden). Han forstår det faktisk. Anonymous poster hash: a511a...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå