Gå til innhold

Trenger gode råd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilbake på jobb etter fødselspermisjon, og har da mistet 3/4 av mine arbeidsoppgaver. Etter arbeidsplassen min ble kjøpt opp har det skjedd mange organisatoriske endringer, som resulterte i at min avdeling er lagt ned og arbeidsoppgaven spredd ut på forskjellige stillinger. Og jeg er plassert på en ny avdeling med ny tittel, uten noen som helst kommunikasjon fra ledelsen.

Ingen har snakket med meg om dette, ikke spurt om jeg aksepter stillingen, eller tilbydd meg en stilling tilsvarende den jeg hadde før permisjon.

I tillegg får jeg heller ingen lønnsøkning pga at på den avdelingen jeg nå er plassert, er lønnsnivået lavere grunnet mindre ansvar, og jeg må komme på likt nivå med øvrige ansatte i samme stilling..... 

Videre ventet jeg på brev om selskapets bonusordning, siden alle ande fått dette - men ingenting kom. Så jeg spurte min nye sjef via mail(har aldri møtt ham) om hva som skjedde, og fikk da til svar at jeg ikke er tatt med på årets bonusplan pga mitt "fravær".

Vet ikke hva jeg skal gjøre... har mistet all motivasjon til å jobbe. Jeg har vært hos dette selskapet i 7 år, og hatt veldig mye ansvar og frie tøyler og bidratt til millionverdier inn på bunnlinjen. Og nå er jeg bare stuet bort og glemt. Føles veldig sårt - og jeg har allerede søkt på flere nye jobber - men føler også jeg ikke bør bare godta situasjonen, av rent prinsipp....

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: d6122...a4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du organisert, isåfall ta kontakt med tillitsvalgte snarlig. Jeg er faktisk i samme situasjon som deg, tok kontakt med fagforbundet i dag, og dem har innkalt ledelse i møte i neste uke. Håper inderlig at det ordner seg med oss begge. Hvis det skjære seg, så kommer jeg nok dessverre til å forsvinne derifra, selv om jeg stortrives i lag med kollegaene mine. Har forøvrig jobbet her i snart 10 år.

Anonymous poster hash: ea00b...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...