Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Tror dere det var reellt? Anonymous poster hash: 2419e...2fd
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Knivangrep i Norge? Anonymous poster hash: c3692...c7e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Har du pakket ut av evakueringsbagen din? 🙊 Anonymous poster hash: 45274...843
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Masseknivangrep? Anonymous poster hash: 691d6...ea4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Du tenker vel på dette: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/VG-IS-ekstremister-planla-knivangrep-mot-nordmenn-7684399.html Anonymous poster hash: 691d6...ea4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Ja, jeg tror dessverre det er reelt. Kniv/sverd er IS' "varemerke". Et slikt angrep er dessuten lett å gjennomføre, vanskelig å avverge og ekstremt brutalt/sjokkerende. Jeg syns PST og politiet gjorde en flott jobb i sommer. Den økte beredskapen og fokuset gjorde nok at et mulig angrep ble avverget. Men jeg tror dessverre det er sannsynlig at vi vil få et terrorangrep i Norge innen få måneder/år. IS er den mektigste terrorhæren noensinne og utviklingen er meget skremmende. Anonymous poster hash: 532bf...6fd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Deres agenda er i mange tilfeller å spre frykt og avsky. Så det å stikke ned sivile mennesker, inkludert små barn, er faktisk ting de gjør for å skremme seg til makt. Dette er en høyst reell og fryktelig "bande" som faktisk har blitt mange. Terrorangrep kommer det dessverre antageligvis til å bli mer og mer av. Ikke med tanks og droner, men de lar verden detaljert se grusomhetene de er i stand til å utføre. De kan slakte en familie, uten at de bryr seg noe spesielt om det, tilsynelatende. Så at når folk sier "haha, paranoid much? Pakka evakueringbagen nå?" synes jeg er idiotisk, rett og slett fordi det faktisk er en reell fare for dette. At de vil komme til Norge en gang, skjer nok helt sikkert. På en annen side, litt off topic: full terroralarm i Norge .. ingenting skjer.. noen dager etter går PST ut og vil ha full tilgang til folks datalogg.. sammenheng? kanskje ikke ... Anonymous poster hash: c5159...868
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Hva om, når rette vedkommende får tilgang til servere som blottlegger alle anonymes ip adresser .... Anonymous poster hash: c5159...868
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 Har du pakket ut av evakueringsbagen din? 🙊 Anonymous poster hash: 45274...843 Skjerp deg! Selvfølgelig evaluerer man ikke, men for de fleste av oss er det en ganske ekkel tanke at noen planla et knivsngrep her i Norge. Hvis du følger litt med på nyhetene vil sikkert du også bli litt ukomfortabel med at IS faktisk tenker på Norge. Oppdater deg heller og slutt å slenge ut tull. Jeg er ikke paradoid og lever selvfølgelig helt normalt, men du er bra dum hvis du ikke forstår konsekvensene av at IS i det hele tatt fokuserer på lille Norge. Anonymous poster hash: ae272...821
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 Har du pakket ut av evakueringsbagen din? 🙊 Anonymous poster hash: 45274...843 Skjerp deg! Selvfølgelig evaluerer man ikke, men for de fleste av oss er det en ganske ekkel tanke at noen planla et knivsngrep her i Norge. Hvis du følger litt med på nyhetene vil sikkert du også bli litt ukomfortabel med at IS faktisk tenker på Norge. Oppdater deg heller og slutt å slenge ut tull. Jeg er ikke paradoid og lever selvfølgelig helt normalt, men du er bra dum hvis du ikke forstår konsekvensene av at IS i det hele tatt fokuserer på lille Norge. Anonymous poster hash: ae272...821 Evakuerer skulle det stå. Anonymous poster hash: ae272...821
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #12 Skrevet 30. august 2014 Har du pakket ut av evakueringsbagen din? 🙊 Anonymous poster hash: 45274...843 Skjerp deg! Selvfølgelig evaluerer man ikke, men for de fleste av oss er det en ganske ekkel tanke at noen planla et knivsngrep her i Norge. Hvis du følger litt med på nyhetene vil sikkert du også bli litt ukomfortabel med at IS faktisk tenker på Norge. Oppdater deg heller og slutt å slenge ut tull. Jeg er ikke paradoid og lever selvfølgelig helt normalt, men du er bra dum hvis du ikke forstår konsekvensene av at IS i det hele tatt fokuserer på lille Norge. Anonymous poster hash: ae272...821 Skjerp det sjæl. Anonymous poster hash: 45274...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå