Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jenta vår tisset på seg på skolen i dag Hun er bare 5 1/2 men har ikke vært plaget av uhell. Har hørt sånne skrekkhistorier om barn som hadde uhell i førsteklasse, og at dette hang ved dem i lang tid. Noen som har opplevd at skolebarna tisset på seg? Og ble det noe problem i ettertid? Anonymous poster hash: 2bcc4...1d7
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Ja, stadig vekk. Men så har han et problem med det og. Har skift i hylla og han bytter uten å gjøre noe nummer ut av det. Uhell skjer!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Huff så leit. Ikke hørt om det men det betyr nok at det har skjedd uten stor oppstuss. Tenker du på at hun skal bli ertet for det eller at hun skal gjøre det igjen fordi hun er redd for at det skal skje. Anonymous poster hash: d5809...927
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Min har et uhell i fjor. Det var kø og han sto og ventet i stedet for å gå til en av de doene de egentlig ikke skal bruke i friminuttene. Han skiftet og sa til de som så at han hadde skiftet at han hadde sølt vann. Skjedde kun den ene gangen. Anonymous poster hash: 5227c...6c0
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Tror nok det er nokså vanlig, og ingenting å bekymre seg for. Var en praksisperiode i sfo, og vi hadde daglig barn som hadde hatt uhell i løpet av dagen. Noen "gjengangere", men også flere det skjedde bare en gang eller to med. Uansett, barna der brydde seg ikke, men det kan sikkert variere.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Noen av vennene til ungene hadde uhell av og til. Det ble lagt merke til og mine syntes litt synd på dem der og da, men ikke mer enn det. Det er ingenting som henger ved dem eller som barna har tatt avstand fra. Anonymous poster hash: 0c066...7fa
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Takk for svar Hun virker litt lei seg. Det er jo så mye nervøsitet rundt dette med å bli kjent med nye klassekamerater fra før.. Hun sa at det hadde skjedd utenfor do, fordi hun ikke rakk frem. Hun hadde sagt fra til en SFO medarbeider med en gang og ingen hadde sett det. Jeg snakket med henne om det, og sa st det var viktig å ikke holde seg for lenge. Så la jeg mest vekt på hvor flink hun er på skolen og hvor stolte vi er av henne.. HI Anonymous poster hash: 2bcc4...1d7
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Slikt som skjer. Syns du takla det greit, ingenting å lage oppstuss om. Men enkelte, har lettere for å ha uhell , uten at man av den grunn er hverken sengevæter eller trenger behandling. Bare sørg for at hun har skift tilgjengelig og en pose å legge det våte i, om det skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Det har skjedd noen ganger her, og noen ganger i første halvdel av andre klasse faktisk. Han hadde problemer med å rekke frem, altså han ventet for lenge med å gå på do. Anonymous poster hash: 4a436...f7e
Iiiiik Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Da min eldste gikk i førsteklasse, husker jeg at jeg hentet henne på SFO. En klassevenninne proklamerte høyt i garderoben at hun hadde tisset på seg på tur tidligere på dagen da jeg sa hei til henne. Dermed fortalte tre andre at det hadde de også gjort. Tror ingen tenkte på det etterpå. Uhell er jo nokså vanlig nokså lenge og jeg tror ikke det henger ved barna dersom de sier ifra eller hvis de voksne merker det. Har hørt om unger som blir kalt "tissestinker" eller "dassen" eller sånt, men de er nok litt eldre og de går med urin i klærne over tid slik at det faktisk lukter av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå