Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Vet noen om han vil sitte der når jeg vitner. Har ikke lyst å se det svinet og redd for hvordan jeg vil reagere!? Nå har jeg navnet hans, frister å brette ut idioten!!! Anonymous poster hash: 2b982...cfb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Mest sannsynlig vil han nok sitte der. Han kan ha valgt kontorforetning som vil si at advokaten hans er der alene og taler for han. Anonymous poster hash: 2074e...27a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Pedofile svin er det farligste vi har i samfunnet vårt. De får tragiske lave straffer også. Helt sykt. Klarer ikke lese om Baneheiasaken uten å felle tårer og bli fysisk uvel. Anonymous poster hash: 4ad30...439
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Når jeg var og vitnet så snakket jeg lenge med politiadvokaten for jeg kom ikke til å se svinet så de satt opp skjermer så jeg slapp å se han. Tenkte jeg skulle tipse deg om at du kunne spørre om det. Lykke til Anonymous poster hash: 4edb7...17a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Nå vet jeg ikke om han er siktet for å misbrukt noen i nær relasjon til deg.. Da kan det hende du slipper å se han. Skjønner godt du vil brette ut navnet hans men det kan nok du bli straffet for også.. Vitne sannheten med rak rygg så avgjør retten resten... Lykke til! Anonymous poster hash: 2074e...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå