Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Er det plass til bakovervendt sete i den? Får den i passasjersetet plass til bena? Hvordan er den med tanke på drivstoff? Bruker den mye? Anonymous poster hash: 7d554...1c9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Ja, jeg gjør Supert bil, er så fornøyd med den at vi blir å beholde den. Nurket sitter på bakovervent sete fra Besafe. Anonymous poster hash: 0450a...740
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Dersom det er passasjer med så sitter vedkommende helt ok i passasjersiden. Når det er sagt så har jeg bare hatt 'små folk' med dvs maks 168 høy Når det gjelder diesel forbruk, så er bilen utrolig gjerrig. Fyller maks 1 tank i måned ved normal bruk Anonymous poster hash: 0450a...740
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg har Polo, som er veldig lik Golf, men litt mindre. Vi hadde det største bakovervendte setet på markedet i den, og det gikk helt fint. Det var greit med plass til en passasjer på under 1.75, men litt trangt for de over. Anonymous poster hash: 59ae3...8aa
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Flere? Anonymous poster hash: 7d554...1c9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Jeg kjører vw golf, helt fint plass til bakovervendt sete i den. Det blir litt trangt på passasjersete og det 'verste' er vel at man må sitte litt rett og ikke får tatt ryggen bakover. For en veldig lang kjøretur ville det nok ikke blitt helt bra, men frem og tilbake til butikken, besøke folk ol. så er det helt greit. Det var ikke mye bedre plass i mazdaen heller akkurat. Digger golf'en min. Anonymous poster hash: db213...e73
*Smiley* Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 (endret) Vi har 2 bakovervendte seter og en 1 beltestol baki. Så det går helt fint:)Mannen er 1.90 høy og han får kjørt. Den er gjerrig på drivstoff . Jeg har diesel .i love my Golf !! Hihi Endret 3. september 2014 av *Smiley*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå